72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Обслуговування програмного забезпечення на період з 01.04.2021 по 31.12.2021 включно: - Технічна підтримка віртуальних серверів з бухгалтерським програмним забезпеченням з можливістю доопрацювання ПЗ (на базі FoxPro) за вимогою Замовника та згідно діючого законодавства(цілодобово без вихідних). - Технічне обслуговування телекомунікаційного обладнання: роутери, маршрутизатори, IP-камери, комутатори, безпроводні точки доступа, мережеві адаптери, оптичні модулі, медіа конвертори і т.ін. - Технічне обслуговування ППЕОМ: виявлення несправностей на ранніх стадіях за допомогою цілодобової постійної віддаленої діагностики ліцензійним ПЗ TeamViewer (v.15 або вище). - Постійний цілодобовий віддалений контроль якості мережі ІНТЕРНЕТ. Повна взаємодія з провайдером. - Технічне обслуговування серверів: виявлення несправностей на ранніх стадіях за допомогою цілодобової постійної віддаленої діагностики ліцензійним ПЗ TeamViewer (v.15 або вище) - Цілодобова технічна підтримка (консультація) співробітників замовника з питань експлуатації будь-якого електронного обладнання, що знаходиться в експлуатації замовника. - Терміновий виїзд на об’єкти замовника, для усунення несправностей пов’язаних з обладнанням що контролюється виконавцем згідно діючого договору сьогодні на сьогодні на протязі 2-3 годин, сьогодні – на завтра за наявності форс-мажорних обставин. - Надання технічних характеристик при закупівлі перспективного обладнання для підвищення ефективності роботи виконавця. - Резервування важливих данних з використанням облачних технологій(цілодобово без вихідних). - Технічна підтримка апаратного забезпечення ППЕОМ підприємства (підмінний фонд). - Щомісячна профілактика (апаратно-діагностичний тестовий комплекс). В разі відсутності інтернет зв’язку, для здачі звітності надається особистий мобільний інтернет. - В наявності не меньше 3 різних каналів мобільного зв’язку (міський зв'язок(044), сотовий зв'язок (050/097), інтернет зв'язок(Vіber/WhatsApp)) с виконавцем, для вирішення оперативних питань. - Контроль, аналіз та розсилка змін законодавства у сфері бухобліку. - Консультації по бухгалтерському програмному забезпеченню (“Зарплата”, “Матеріали”, “Мережа”, “СДО”, “ЄІСУБ”, “Е-ZVIT”, “E-data”, ДКВ, формування електронних звітів для подачі), цілодобово без вихідних. - Консультації по бухгалтерській звітності, (цілодобово без вихідних). - При затримці співробітника замовника після закінчення робочого дня з вини виконавця, виконавець доставляє співробітника своїм транспортом до входа додому, по м.Києву та передмістя в радіусі 30 км.
Замовник:Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва
×
Код ЄДРПОУ:
37674964
Контактна особа:
Федорова Катерина Валентинівна 380442905542 tc_svtgb@ukr.net
Адреса:
03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Гната Юри,14-Б
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ
×
Код ЄДРПОУ:
2348200134
Контактна особа:
Луцюк Олексій Петрович +380506979864 ALDOBUTRO@gmail.com
Адреса:
02222, Україна, м. Київ, 02222, місто Київ, ПРОСПЕКТ МАЯКОВСЬКОГО, будинок 59, квартира 48
Класифікатор ДК 021:2015:72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Опис:Обслуговування програмного забезпечення на період з 01.04.2021 по 31.12.2021 включно: - Технічна підтримка віртуальних серверів з бухгалтерським програмним забезпеченням з можливістю доопрацювання ПЗ (на базі FoxPro) за вимогою Замовника та згідно діючого законодавства(цілодобово без вихідних). - Технічне обслуговування телекомунікаційного обладнання: роутери, маршрутизатори, IP-камери, комутатори, безпроводні точки доступа, мережеві адаптери, оптичні модулі, медіа конвертори і т.ін. - Технічне обслуговування ППЕОМ: виявлення несправностей на ранніх стадіях за допомогою цілодобової постійної віддаленої діагностики ліцензійним ПЗ TeamViewer (v.15 або вище). - Постійний цілодобовий віддалений контроль якості мережі ІНТЕРНЕТ. Повна взаємодія з провайдером. - Технічне обслуговування серверів: виявлення несправностей на ранніх стадіях за допомогою цілодобової постійної віддаленої діагностики ліцензійним ПЗ TeamViewer (v.15 або вище) - Цілодобова технічна підтримка (консультація) співробітників замовника з питань експлуатації будь-якого електронного обладнання, що знаходиться в експлуатації замовника. - Терміновий виїзд на об’єкти замовника, для усунення несправностей пов’язаних з обладнанням що контролюється виконавцем згідно діючого договору сьогодні на сьогодні на протязі 2-3 годин, сьогодні – на завтра за наявності форс-мажорних обставин. - Надання технічних характеристик при закупівлі перспективного обладнання для підвищення ефективності роботи виконавця. - Резервування важливих данних з використанням облачних технологій(цілодобово без вихідних). - Технічна підтримка апаратного забезпечення ППЕОМ підприємства (підмінний фонд). - Щомісячна профілактика (апаратно-діагностичний тестовий комплекс). В разі відсутності інтернет зв’язку, для здачі звітності надається особистий мобільний інтернет. - В наявності не меньше 3 різних каналів мобільного зв’язку (міський зв'язок(044), сотовий зв'язок (050/097), інтернет зв'язок(Vіber/WhatsApp)) с виконавцем, для вирішення оперативних питань. - Контроль, аналіз та розсилка змін законодавства у сфері бухобліку. - Консультації по бухгалтерському програмному забезпеченню (“Зарплата”, “Матеріали”, “Мережа”, “СДО”, “ЄІСУБ”, “Е-ZVIT”, “E-data”, ДКВ, формування електронних звітів для подачі), цілодобово без вихідних. - Консультації по бухгалтерській звітності, (цілодобово без вихідних). - При затримці співробітника замовника після закінчення робочого дня з вини виконавця, виконавець доставляє співробітника своїм транспортом до входа додому, по м.Києву та передмістя в радіусі 30 км.
(Номенклатурна назва 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення) - Технічна підтримка віртуальних серверів з бухгалтерським програмним забезпеченням з можливістю доопрацювання ПЗ (на базі FoxPro) за вимогою Замовника та згідно діючого законодавства(цілодобово без вихідних). - Технічне обслуговування телекомунікаційного обладнання: роутери, маршрутизатори, IP-камери, комутатори, безпроводні точки доступа, мережеві адаптери, оптичні модулі, медіа конвертори і т.ін.
- Технічне обслуговування ППЕОМ: виявлення несправностей на ранніх стадіях за допомогою цілодобової постійної віддаленої діагностики ліцензійним ПЗ TeamViewer (v.15 або вище).
- Постійний цілодобовий віддалений контроль якості мережі ІНТЕРНЕТ. Повна взаємодія з провайдером.
- Технічне обслуговування серверів: виявлення несправностей на ранніх стадіях за допомогою цілодобової постійної віддаленої діагностики ліцензійним ПЗ TeamViewer (v.15 або вище)
- Цілодобова технічна підтримка (консультація) співробітників замовника з питань експлуатації будь-якого електронного обладнання, що знаходиться в експлуатації замовника.
- Терміновий виїзд на об’єкти замовника, для усунення несправностей пов’язаних з обладнанням що контролюється виконавцем згідно діючого договору сьогодні на сьогодні на протязі 2-3 годин, сьогодні – на завтра за наявності форс-мажорних обставин. - Надання технічних характеристик при закупівлі перспективного обладнання для підвищення ефективності роботи виконавця.
- Резервування важливих данних з використанням облачних технологій(цілодобово без вихідних).
- Технічна підтримка апаратного забезпечення ППЕОМ підприємства (підмінний фонд).
- Щомісячна профілактика (апаратно-діагностичний тестовий комплекс). В разі відсутності інтернет зв’язку, для здачі звітності надається особистий мобільний інтернет.
- В наявності не меньше 3 різних каналів мобільного зв’язку (міський зв'язок(044), сотовий зв'язок (050/097), інтернет зв'язок(Vіber/WhatsApp)) с виконавцем, для вирішення оперативних питань.
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість9 місяць
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жмеринська 22а На карті
(Номенклатурна назва72266000-7 Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення)
- Контроль, аналіз та розсилка змін законодавства у сфері бухобліку.
- Консультації по бухгалтерському програмному забезпеченню (“Зарплата”, “Матеріали”, “Мережа”, “СДО”, “ЄІСУБ”, “Е-ZVIT”, “E-data”, ДКВ, формування електронних звітів для подачі), цілодобово без вихідних.
- Консультації по бухгалтерській звітності, (цілодобово без вихідних).
- При затримці співробітника замовника після закінчення робочого дня з вини виконавця, виконавець доставляє співробітника своїм транспортом до входа додому, по м.Києву та передмістя в радіусі 30 км.
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість9 місяць
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жмеринська 22а На карті