• Спрощена закупівля
  • КЕП

Папір офісний

38 412.90 UAH з ПДВ
Номер: 99045f82c7ec4b26b1dcbe127f2f811f
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-25-002342-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 2" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 26
Дата підписання: 17.03.2021 15:05
Період дії договору: 17.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 38 412.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 402.15 UAH)
Оплачено: 34 044.30 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 674.05 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний білий 80 г./м2, А4 в пачках, 500 л. Maestro Standard
Код ДК 021:2015: 30199110-4 Копіювальний папір
Кількість 450 пачка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, Привокзальна, 3-а На карті
Папір офісний жовтий 80 г./м2, А4 в пачках, 500 л. Maestro Color IG50
Код ДК 021:2015: 30199110-4 Копіювальний папір
Кількість 45 пачка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, Привокзальна, 3-а На карті

Внесені зміни

    Номер: cb1d834b771040ebbcb815be29cb7bf4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 14:55
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова Укр папир.pdf
p7s
sign.p7s