• Спрощена закупівля
  • КЕП

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»)

110 745.00 UAH без ПДВ
Номер: c02b5178d660485da429a7172caef1a0
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-01-002295-b-b1
Замовник: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Номер договору: 202103-65/2021
Дата підписання: 19.03.2021 00:00
Період дії договору: до 31.03.2022 00:00
Сума договору: 110 745.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 110 745.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» орієнтовно в обсязі 20 (двадцяти) годин на місяць: - консультування користувачів по роботі з програмним забезпеченням на території Замовника в робочий час Замовника; - надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника; - забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; - розширення функціональних можливостей продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»: розробка користувацьких типів процесів, типових господарських операцій, специфічних форм звітності. Усі доопрацювання програмного продукту повинні здійснюватися на відкритій платформі розвитку (Business Application Development Platform, BADP); - - здійснення адміністрування програмної платформи MASTER.
Код ДК 021:2015: 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Кількість 180 людино-година
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: cb0e8a6d931b4fd3b37a2e4b39fee127
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно з частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 9.10 розділу 9, пунктом 10.1 розділу 10 Договору Сторони погодили продовжити дію Договору про закупівлю від 19 березня 2021 року № 202103-65/2021 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ») - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5 (далі – Договір) на строк, достатній для проведення спрощеної закупівлі Послуг на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Мастер.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d8f41c05e2374593997ad6074a5d62da
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з затвердженням Замовнику відповідних бюджетних асигнувань, згідно з частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 9.10 розділу 9, пунктом 10.1 розділу 10 Договору, Сторони домовились, що вартість Послуг Виконавця у період з 01 січня 2022 року по 31 березня 2022 року складає 17 595,00 грн (Сімнадцять тисяч п’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ та досягли згоди збільшити ціну Договору про закупівлю від 19 березня 2021 року № 202103-65/2021 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ») - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5 (далі – Договір) на вказану суму. Загальна вартість Послуг наданих у 2021 році та у 2022 році складатиме 110 745,00 грн (Сто десять тисяч сімсот сорок п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ (за умови отримання Замовником відповідних бюджетних призначень).
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 13.01.2022 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 202103-652021.pdf
p7s
sign.p7s