• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Таблички

3 600.00 UAH без ПДВ
Номер: 57d501a6b01f4ab788475f8af0f45d35
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-11-006657-b-b1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОРЖИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ЦЕНТР ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різнаАналіз за цим CPV
Номер договору: 9
Дата підписання: 11.03.2021 13:37
Період дії договору: 11.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 3 600.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Таблички
Код ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна
Кількість 12 штуки
Період постачання 11.03.2021 - 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 1c5ea8639c714e6b9b4e1fa8f0de42a4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.04.2021 09:46
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf