• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів, ремонту друкуючих пристроїв

759 782.10 UAH без ПДВ
Номер: 9c4f5c200317476e92fb593bb9f78ff8
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-15-002246-a-a1
Замовник: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
Постачальник: Фізична особа-підприємець Мілевський Володимир Францович
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 96-21
Дата підписання: 17.03.2021 00:00
Період дії договору: 17.03.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Сума договору: 759 782.10 UAH без ПДВ
Оплачено: 759 699.77 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки та відновлення картриджів, ремонту друкуючих пристроїв
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 2398 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 43211f0021f24b1d86fa57b497e524d1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись, п. 9.2 Розділу 9. «Інші умови» Договору внести зміни до п.2.1. Розділу 2 виклавши його в наступній редакції: «2.1. сума Договору становить 796520,00 грн. (сімсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот двадцять гривень 00 копійок.). Фінансування вересень – 285000,00 грн., жовтень – листопад – 478000,00 грн., грудень – 33520,00 грн.».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.08.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 від 20.08.21.pdf
    Номер: 147f14abd22c429e8b59329661b6ed0c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Уточнення фінансування
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додат. угода _2 від 30.09.21.pdf
    Номер: d66ca5a11dcb484cbc3d4ab95c6e6858
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись, п. 9.2 Розділу 9. «Інші умови» Договору внести зміни до п.2.1. Розділу 2 зменшивши ціну договору на 36737,90 грн. виклавши його в наступній редакції: «2.1. сума Договору становить 759782,10 грн. (сімсот п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот вісімдесят дві гривні 10 копійок.). Фінансування вересень – 285000,00 грн., жовтень – листопад – 435415,77 грн., грудень – 39366,33 грн.».
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.уг3 до дог 96-21.pdf
    Номер: e2875b48289543728cb22cb00f48a388
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. уг. _ 4 від 28.12.21 р..pdf