-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Медалі, грамоти, кубки
2 970.00
UAH без ПДВ
Номер:
b1c7b7c940974782b3f89c24f40a0644
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-19-011125-b-c1
Замовник:
Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04052554
-
Контактна особа:
Альона Макаренко +380983051128 serdyuk.hanna@gmail.com
-
Адреса:
50079, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "ПОПІК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2391300295
-
Контактна особа:
Александр Попик +380674913683 popikcubki@email.ua
-
Адреса:
49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ПРОСПЕКТ КІРОВА, будинок 139, квартира 32
Класифікатор ДК 021:2015:
18530000-3 Подарунки та нагородиАналіз за цим CPV
Номер договору:
57
Дата підписання:
19.03.2021 11:54
Період дії договору:
19.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
2 970.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця після надання рахунку та оформленої належним чином накладної/видаткової накладної, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата буде проводитись в межах наявного фінансування.
Кількість
177 штуки
Період постачання
до 31.03.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Виконком районної у місті ради
IBAN:UA228201720344230030000052505
ФОП Попiк Олександр Анатолiйович
IBAN:UA153510050000026001512776400
Сума
2970.00 UAH
Статус
Оплачений
24.03.2021 10:22
Док-ти
1
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9a2b1fab65924d76af96b9788720b15d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
рамоти, кубки).
Було виявлено технічну помилку в звіті до договору № 57 від 19.03.2021 року за
предметом закупівлі «Медалі, грамоти, кубки» індифікатор закупівлі 11А-2021-02-19-
011125-Ь, а саме при заповненні поля "Назва'' в системі вказано «Розрахунки проводяться
шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця після
надання рахунку та оформленої належним чином накладної/видаткової накладної, протягом
7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, шо оплата буде проводитись
в межах наявного фінансування» замість «Медшіі, грамоти, кубки».
В зв'язку з тим. що технічні можливості майданчика Ьйрэк/лулулу. zakupki.prom.ua не
дозволяють виправлення інформації та додавання документів після завершення процедури
оприлюднення звіту про договір про закупівлю, керуючись Законом України «Про публічні
закупівлі», з метою прозорості та відкритості тендерних процедур, прийнято рішення щодо
публікації відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки.
1. Виправити технічну помилку в звіті, допущену при оприлюдненні Спрощеної
закупівлі «Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на
розрахунковий рахунок Продавця після надання рахунку та оформленої належним чином
накладної/видаткової накладної, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли
спільної згоди, що оплата буде проводитись в межах наявного фінансування» та викласти
«Назва предмета закупівлі» в наступній редакції «Медалі, грамоти, кубки»
Ідентифікатор закупівлі: ІІА-2021-02-19-011125-Ь Закупівля на prozorro.gov.ua
Ідентифікатор плану закупівлі: ЦА-Р-2021-02-19-011015-Ь
Оприлюднити даний протокол на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань
закупівель.
Номер додаткової угоди:
ПРОТОКОЛ № 75
Дата внесення змін до договору:
23.03.2021 13:59
Статус:
Опубліковано