• Спрощена закупівля
  • КЕП

Медалі, грамоти, кубки

2 970.00 UAH без ПДВ
Номер: b1c7b7c940974782b3f89c24f40a0644
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-19-011125-b-c1
Замовник: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Постачальник: ФОП "ПОПІК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 18530000-3 Подарунки та нагородиАналіз за цим CPV
Номер договору: 57
Дата підписання: 19.03.2021 11:54
Період дії договору: 19.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 2 970.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця після надання рахунку та оформленої належним чином накладної/видаткової накладної, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата буде проводитись в межах наявного фінансування.
Код ДК 021:2015: 18530000-3 Подарунки та нагороди
Кількість 177 штуки
Період постачання до 31.03.2021
Місце постачання 50079, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, Короленка, 1а На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Виконком районної у місті ради
ФОП Попiк Олександр Анатолiйович
Сума 2970.00 UAH
Статус
Оплачений
24.03.2021 10:22
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 9a2b1fab65924d76af96b9788720b15d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: рамоти, кубки). Було виявлено технічну помилку в звіті до договору № 57 від 19.03.2021 року за предметом закупівлі «Медалі, грамоти, кубки» індифікатор закупівлі 11А-2021-02-19- 011125-Ь, а саме при заповненні поля "Назва'' в системі вказано «Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця після надання рахунку та оформленої належним чином накладної/видаткової накладної, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, шо оплата буде проводитись в межах наявного фінансування» замість «Медшіі, грамоти, кубки». В зв'язку з тим. що технічні можливості майданчика Ьйрэк/лулулу. zakupki.prom.ua не дозволяють виправлення інформації та додавання документів після завершення процедури оприлюднення звіту про договір про закупівлю, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з метою прозорості та відкритості тендерних процедур, прийнято рішення щодо публікації відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки. 1. Виправити технічну помилку в звіті, допущену при оприлюдненні Спрощеної закупівлі «Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця після надання рахунку та оформленої належним чином накладної/видаткової накладної, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата буде проводитись в межах наявного фінансування» та викласти «Назва предмета закупівлі» в наступній редакції «Медалі, грамоти, кубки» Ідентифікатор закупівлі: ІІА-2021-02-19-011125-Ь Закупівля на prozorro.gov.ua Ідентифікатор плану закупівлі: ЦА-Р-2021-02-19-011015-Ь Оприлюднити даний протокол на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
    Номер додаткової угоди: ПРОТОКОЛ № 75
    Дата внесення змін до договору: 23.03.2021 13:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол №75.pdf
p7s
sign.p7s