• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

"Покупець" проводить оплату за товар, після одержання накладних, в строк не пізніше 10-ти календарних днів з моменту отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок "Продавця"

2 380.00 UAH без ПДВ
Номер: 2213bb806c7d46fb935e68ed3b7b70c9
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-04-001457-a-c1
Замовник: Відділ фінансів Баранівської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Сидорівський Василь Миколайович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: "Покупець" проводить оплату за товар, після одержання накладних, в строк не пізніше 10-ти календарних днів з моменту отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок "Продавця"
Номер договору: 3
Дата підписання: 02.03.2021 11:00
Період дії договору: 02.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 2 380.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 115 штуки
Період постачання 02.03.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, Зоряна,14 На карті