• Відкриті торги
  • КЕП

Консалтингові послуги щодо розробки Стратегії міста до 2030 року за напрямком «Екологія»

836 272.50 UAH без ПДВ
Номер: 6f4b9caba1fd4500889f0b27744d1173
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-19-005272-a-a1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: JSC “BETEN INGENIERIE”
Класифікатор ДК 021:2015: 90710000-7 Екологічний менеджментАналіз за цим CPV
Номер договору: 23/03/2021
Дата підписання: 23.03.2021 00:00
Період дії договору: 23.03.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 836 272.50 UAH без ПДВ
Оплачено: 796 063.45 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Консалтингові послуги щодо розробки Стратегії міста до 2030 року за напрямком «Екологія»
Код ДК 021:2015: 90710000-7 Екологічний менеджмент
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.07.2021
Місце постачання 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 70 На карті

Внесені зміни

    Номер: 7103be376d104671945a514351d03929
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до п. 10.7 Договору пункт 4.1. Договору викласти в новій редакції: «Ціна Договору становить 25 000 Євро (двадцять п’ять тисяч Євро) без ПДВ, що є еквівалентом 836 272,50 грн. (вісімсот тридцять шість тисяч двісті сімдесят дві грн. 50 коп.) по офіційному курсу НБУ на дату проведення аукціону (курс НБУ станом на 05.02.2021 р. становить 33,4509 грн/Євро), що визначено у Додатку № 1». 2. Пункт 4.2. Договору викласти в новій редакції: «Оплата проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту приймання – передачі послуг після кожного етапу надання послуг. Замовник здійснює оплату Послуг поетапно в наступному порядку: 4.2.1. Перший платіж в розмірі 7 500 Євро (сім тисяч п’ятсот Євро) без ПДВ, що є еквівалентом 250 881,75 грн. (двісті п’ятдесят тисяч вісімсот вісімдесят одна грн. 75 коп.) по офіційному курсу НБУ на дату проведення аукціону (курс НБУ станом на 05.02.2021 р. становить 33,4509 грн/Євро) (30% від вартості Послуг), сплачується протягом тридцяти календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг Етапів 1 і 2, визначених в Додатку №1 до Договору (результати послуг відображаються у відповідному звіті після Етапу 2). 4.2.2. Другий платіж в розмірі 10 000 Євро (десять тисяч Євро) без ПДВ, що є еквівалентом 334 509,00 грн. (триста тридцять чотири тисячі п’ятсот дев’ять грн. 00 коп.) по офіційному курсу НБУ на дату проведення аукціону (курс НБУ станом на 05.02.2021 р. становить 33,4509 грн/Євро) , (40% від вартості Послуг), сплачується протягом тридцяти календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг Етапу 3, визначеного в Додатку №1 до Договору (результати послуг відображаються у відповідному звіті Етапу 3). 4.2.3. Третій платіж в розмірі 7 500 Євро (сім тисяч п’ятсот Євро) без ПДВ, що є еквівалентом 250 881,75 грн. (двісті п’ятдесят тисяч вісімсот вісімдесят одна грн. 75 коп.) по офіційному курсу НБУ на дату проведення аукціону (курс НБУ станом на 05.02.2021 р. становить 33,4509 грн/Євро) (30% від вартості Послуг), сплачується протягом тридцяти календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг Етапу 4 визначеного в Додатку №1 до Договору (результати послуг відображаються у відповідному звіті Етапу 4).» 3. Додаток № 1 до Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Інші умови вищезгаданого договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 5. Ця додаткова угода складена в 2-х оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, українською та французькою мовами. У випадку виявлення розбіжностей між текстами угоди, текст українською мовою має пріоритетну силу. 6. Ця угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.03.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 до договору 23 03 2021.pdf
pdf
Повідомлення про внесення змін до договору 163.pdf
    Номер: 2f524d545bda4acdb94fe2e29101b5e0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Внести зміни до п.11 Договору та викласти реквізити Замовника в новій редакції: ЗАМОВНИК: Виконавчий комітет Маріупольської міської ради Донецької області ЄДРПОУ 04052784 87500 м.Маріуполь, Донецька область, пр.Миру, 70 реєстраційний рахунок UA798201720344220034000037390 в Державній казначейській службі України, м.Київ, МФО 820172 IBAN UA053223130000025450000000012 UA663223130000029008770003913 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313 S.W.I.F.T.: EXBS UA UX 2. Інші умови вищезгаданого договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода складена в 2-х оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, українською та французькою мовами. У випадку виявлення розбіжностей між текстами угоди, текст українською мовою має пріоритетну силу. 4. Ця угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 13.04.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода _ 2 - 23.pdf
pdf
Повідомлення про внесення змін до договору 23.pdf
    Номер: 3acf3cafe478457caf8f2d55fb4265ba
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до п.п.4 п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно з п. 10.7 Договору пункт 2.2 Договору викласти в новій редакції: «Термін завершення надання Послуг 31 грудня 2021 року.»
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 29.07.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
Повідомлення про внесення договору
Додаткова угода 3 до договору 23 03 2021