-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
2 460.00
UAH без ПДВ
Номер:
0d613e595fb54eb0a1d26621435f818c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-02-002202-a-a1
Замовник:
КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04060737
-
Контактна особа:
Наталія Черниш +380967841551 nafanyacherry@gmail.com http://krasyliv.org.ua
-
Адреса:
31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, пл. Незалежності, буд. 2
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
СУКАЧУК ІРИНА СТЕПАНІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2931918265
-
Контактна особа:
СУКАЧУК ІРИНА СТЕПАНІВНА +380979855658
-
Адреса:
30000, Україна, Хмельницька область, місто Славута, ВУЛИЦЯ ІЗЯСЛАВСЬКА будинок 20 квартира 24
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
14
Дата підписання:
03.03.2021 22:23
Період дії договору:
03.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
2 460.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4, Maestro Standart+ , клас В, 80г/м 500 л, Mondi
Кількість
30 пачок
Період постачання
02.03.2021 - 11.03.2021
Місце постачання
31000, Україна, Хмельницька область, місто Красилів, пл. Незалежності, буд. 2
На карті