• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

39 969.15 UAH без ПДВ
Номер: 6c21f7a9388f4001bff917449c7c4a16
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-25-002471-c-a1
Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Постачальник: ФОП Фіялко Л.О.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 103
Дата підписання: 24.02.2021 00:00
Період дії договору: 24.02.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 39 969.15 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1998.45 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, дошкільні заклади та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади На карті

Внесені зміни

    Номер: d7532ec07dd44b0b8428357ea0bc645d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: згідно п 1 ч 5 ст 41 Закону України Про публічні закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод уг 1 до дог 103 від 24.02.21.PDF