• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

закупівля послуг з організації харчування в Ліснотарновицькому ліцеї

закупівля послуг з організації харчування в Ліснотарновицькому ліцеї здійснюється на підставі п. 3 ч. 7 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" як нагальна потреба у здійсненні закупівлі та з метою дотримання замовником принципу ефективності здійснення закупівлі. Закупівля здійснюєтья для забезпечення потреб харчування дошкільнят Ліснотарновицького ліцею на час проведення процедури закупівлі.

7 181.00 UAH без ПДВ
Номер: 81f1ae489aab463cb961e2d2f116eb5c
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-25-001862-b-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Молотковська Світлана Петрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: закупівля послуг з організації харчування в Ліснотарновицькому ліцеї здійснюється на підставі п. 3 ч. 7 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" як нагальна потреба у здійсненні закупівлі та з метою дотримання замовником принципу ефективності здійснення закупівлі. Закупівля здійснюєтья для забезпечення потреб харчування дошкільнят Ліснотарновицького ліцею на час проведення процедури закупівлі.
Номер договору: 13
Дата підписання: 23.02.2021 00:00
Період дії договору: 01.01.2021 00:00 - 01.04.2021 00:00
Сума договору: 7 181.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
закупівля послуг з організації харчування в Ліснотарновицькому ліцеї
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 182 послуга
Період постачання 01.01.2021 - 01.04.2021
Місце постачання 78422, Україна, Івано-Франківська область, Лісна Тарновиця, Грушевського, 19 На карті

Внесені зміни

    Номер: adef7e2c4dcd4939beda0747184f8073
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: згідно ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України, керуючись п. 5.2 даного договору про закупівлю послуг гарячого харчування, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі послуг, Сторони домовились внести зміни до договору та зменшити загальну суму договору на 32819,00 грн. (з них зменшення по загальному фонду – 18917,40 грн., зменшення по спеціальному фонду – 13901,60грн.) 2. Внести зміни до п. 3.1. даного Договору, виклавши його в наступній редакції: «Загальна сума послуги - 7181,00 грн. (з них загальний фонд - 5082,60 грн., спеціальний фонд - 2098,40 грн.) 4. Всі інші умови викладені в Договорі залишити без змін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.03.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.у. 1 до договору 13 (1).pdf
p7s
sign.p7s