-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 – 15530000-2 Вершкове масло
54 375.00
UAH без ПДВ
Номер:
7283ec3a7f3648acb01883442de3cc9c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-09-004926-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня" Миколаївської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02007070
-
Контактна особа:
Марина Барашикова +380512589627 marihka7878@gmail.com
-
Адреса:
54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "ОЛЕФІР ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3350014285
-
Контактна особа:
Вікторія Олефір +380686949441 viktoriaolefir91@gmail.com
-
Адреса:
56101, Україна, Миколаївська область, Баштанський район, місто Баштанка, ВУЛИЦЯ АВГУСТИНИ ПІВЕНЬ, будинок 4
Класифікатор ДК 021:2015:
15530000-2 Вершкове маслоАналіз за цим CPV
Номер договору:
8/30/21
Дата підписання:
09.03.2021 14:13
Період дії договору:
09.03.2021 00:00 - 30.06.2021 00:00
Сума договору:
54 375.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
54 375.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Масло солодко-вершкове «Селянське», жирністю не менше 72,5%
Кількість
500 кілограм
Період постачання
01.03.2021 - 31.03.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
656c79f6b8c847ee8da401ff3686b221
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.03.2021 08:30
Статус:
Опубліковано