-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний)
47 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
a3e4b476eacd4b8dbb04a288d4cb37a6
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-24-007335-b-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Красилівська багатопрофільна лікарня» Красилівської міської ради Хмельницького району Хмельницької області
×
-
Код ЄДРПОУ:
02004350
-
Контактна особа:
Пшечук Ольга Іванівна +380385542892 krasiliv-crl@ukr.net
-
Адреса:
31000, Україна, Хмельницька область, місто Красилів, вул.Грушевського 140
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП Волянський Ігор Миколайович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2600102938
-
Контактна особа:
Волянський Ігор Миколайович +380673802310
-
Адреса:
31000, Україна, Хмельницька область, м.Красилів, С. Хотовицького, 11
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
54
Дата підписання:
23.02.2021 00:00
Період дії договору:
23.02.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
47 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний)
Кількість
10 найменувань
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
095fb9fc1b0d47bca8f698d3143f8948
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.1.1. Розділу 1 Договору «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ», та викласти його у наступній редакції: «1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується прийняти й оплатити наступний товар за ДК 021:2015: 3019000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний) – 47 000,00 грн.; 30230000-0 Комп’ютерне обладнання – 17 000,00 грн.; 39240000-6 Різальні інструменти – 1 000,00 грн.; 22610000-9 Друкарська фарба – 1 500,00 грн.; 24910000-6 Клеї – 2 000,00 грн.; 35820000-8 Допоміжне екіпірування – 330,00 грн.; 31410000-3 Гальванічні елементи – 100,00 грн.; (CPV) 38630000-0 - Астрономічні та оптичні прилади – 152,00 грн.; 22830000-7 Зошити – 1 000,00 грн.; 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали – 5 000,00 грн.; 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя – 10 000,00 грн.; 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання 32 500,00 грн., далі – Товар.» 2. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору купівлі-продажу №54 від 23.02.2021 р 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, укладена українською мовою в двох автентичних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Усі суперечності щодо виконання цієї угоди вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. У разі неможливості вирішення спору шляхом домовленості, він передається на розгляд суду, в порядку підсудності, згідно чинного законодавства. 5. Решта умов Договору залишаються незмінними і обов’язковими для виконання Сторін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.07.2021 00:00
Статус:
Опубліковано