• Спрощена закупівля
  • КЕП

Молоко пастеризоване жирність 2,5% п/е 500 г

92 719.20 UAH з ПДВ
Номер: 5e8159089b7342af9586b3295d2d12a1
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-02-002742-b-c2
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 125
Дата підписання: 02.03.2021 00:00
Період дії договору: 02.03.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 92 719.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 453.20 UAH)
Оплачено: 92 719.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 453.20 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко пастеризоване жирність 2,5% п/е 500 г
Код ДК 021:2015: 15511000-3 Молоко
Кількість 11038 шт.
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, Махоркова, б.35 На карті

Внесені зміни

    Номер: a5101446b20e4f35bdef718fb0d31029
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з необхідністю Покупця здійснити перерозподіл коштів по Договору, на підставі пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі пункту 4.5, пунктів 5.2, 5.3, 5.4 Договору, Сторони дійшли до згоди: Здійснити перерозподіл бюджетних та власних коштів за Договором, а саме зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 169,20 (сто шістдесят дев’ять грн., 20 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за власні кошти на 169,20 (сто шістдесят дев’ять грн., 20 коп.) гривень з ПДВ та відповідно викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 59950,80 (п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн., 80 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 60169,20 (шістдесят тисяч сто шістдесят дев’ять грн., 20 коп.) гривень з ПДВ. Ціна цього Договору не змінюється.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.Угода № 1 від 15.11.21 ФОП Випущенко Л.М..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 8ab282822b8845e8ae00caf0675055ae
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із письмовим зверненням Постачальника щодо неможливості виконання умов Договору № 125 від 02.03.2021 р., укладеного між Покупцем та Постачальником, про що Постачальник письмово повідомив в листі №101-В від 15.11.2021 р., керуючись ст.ст. 651, 708 Цивільного кодексу України, та п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились розірвати Договір № 125 від 02.03.2021 р. (далі – Договір), та внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Зменшити загальну ціну Договору на 27400,80 (двадцять сім тисяч чотириста грн. 80 коп.) гривень, та відповідно викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору становить 92719,20 (дев’яносто дві тисячі сімсот дев’ятнадцять грн., 20 коп.) гривень з ПДВ». 1.2. Зменшити суму розрахунків за кошти підприємства зменшити на 27400,80 (двадцять сім тисяч чотириста грн. 80 коп.) гривень, та відповідно викласти п.5.1. в наступному вигляді: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 59 950,80 (п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн., 80 коп.) гривень, та за кошти підприємства в сумі 32768,40 (тридцять дві тисячі сімсот шістдесят вісім грн., 40 коп.) гривень». 1.3. Зменшити кількість поставленого товару, та відповідно викласти п.1.3 Договору в наступному вигляді: «1.3. Кількість: 11 038 шт.» 2. Розірвання Договору за умовами Додаткової угоди № 2 від « 15» листопада 2021 р. не звільняє Сторони від належного виконання своїх зобов'язань, що виникли до такого припинення, а саме: 3. Сторони вирішили розірвати Договір № 125 від 02.03.2021 р. з « 16 » листопада 2021 р. Сторони погодили, що договір та зобов’язання по ньому, в частині проведення розрахунків за отриманий Товар, діють до повного здійснення розрахунків.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 15.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Доп.Угода № 2від 15.11.21 Випущенко Л.М.ФОП.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d53c0ca32d124ab68dbbd5f8023c519a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.7 ст.180 Господарського кодексу України та на підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв'язку з затримкою фінансування витрат Покупця по Договору, продовжити строк дії Договору в частині розрахунків до 31.12.2022 р. і викласти пункт 11.1 Договору в наступній редакції: «11.1 Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє в частині здійснення розрахунків між Сторонами до 31.12.2022 р.».
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.у.№3від30.12.2021р.доДог.№125від02.03.2021р..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 349e9249a0ce43b18739540a64f08b81
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зважаючи на не виконані зобов’язання Покупця перед Постачальником, які виникли у 2021 році, та не були профінансовані, та відповідно до Рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №54 від 14.01.2022 р. «Про погашення зобов’язань минулих періодів та заборгованості за товари, послуги та роботи, виконані у 2019-2021 роках», Сторони вирішили погодити наступні умови: Заборгованість Покупця перед Постачальником, що виникла у 2021 році, та не була профінансована, у розмірі 9072,00 (дев’ять тисяч сімдесят дві грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, буде погашена (сплачена) в 2022 р. після фактичного фінансування (асигнування) видатків Покупця за даними зобов’язаннями, з міського бюджету.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 10.11.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.у.№4від10.11.2022р. до Дог.№125від02.03.2021р..pdf
p7s
sign.p7s