• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт об’єктів благоустрою на площі Ринок (біля міської Ратуші) в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Враховуючи корегуючий дефектний акт № 01 від 03.08.2021р. та фактичний обсяг видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями), умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни до Договору підряду.

165 569.47 UAH без ПДВ
Номер: eb64280bbd474e2b9cb01cdc43b97d21
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-04-012353-a-b1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП “Ходжаян Армен Ашотович”
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Враховуючи корегуючий дефектний акт № 01 від 03.08.2021р. та фактичний обсяг видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями), умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни до Договору підряду.
Номер договору: 26/21
Дата підписання: 09.03.2021 10:08
Період дії договору: 09.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 165 569.47 UAH без ПДВ
Оплачено: 165 569.47 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт об’єктів благоустрою на площі Ринок (біля міської Ратуші) в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, площа Ринок (біля міської Ратуші) На карті

Внесені зміни

    Номер: d2a17b503e2a48838de69d0b5d958ecb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, що підтверджує виникнення об’єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов’язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі»
    Номер додаткової угоди: 81/21
    Дата внесення змін до договору: 29.04.2021 14:44
    Статус:
    Опубліковано
PDF
додаткова угода.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 816f629e08d74374b75c0e001b483058
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи корегуючий дефектний акт № 01 від 03.08.2021р. та фактичний обсяг видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями), умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни до Договору підряду.
    Номер додаткової угоди: 385/21
    Дата внесення змін до договору: 18.11.2021 11:56
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s