• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • КЕП

Послуги з прибирання та доглядання адміністративного будинку та орендованих приміщень

17 998 999.43 UAH з ПДВ
Номер: 220057f7db304ebcae45541a974a9eb1
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-17-007675-c-b1
Замовник: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Постачальник: товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"
Класифікатор ДК 021:2015: 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 9321
Дата підписання: 09.03.2021 09:00
Період дії договору: 09.03.2021 00:00 - 06.02.2022 00:00
Сума договору: 17 998 999.43 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 999 833.23 UAH)
Оплачено: 8 929 191.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 488 198.64 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
98341130-5 Прибирання адміністративного будинку та орендованих приміщень
Код ДК 021:2015: 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Кількість 258715.2 метри квадратні
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
98341130-5 Прибирання та опоряджування прибудинкової території адміністративного будинку Компанії та орендованих приміщень
Код ДК 021:2015: 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Кількість 40032 метри квадратні
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
98341130-5 Прибирання внутрішнього паркінгу
Код ДК 021:2015: 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Кількість 54831.6 метри квадратні
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
98341140-8 Інші послуги, необхідні для обслуговування та утримання нежитлових приміщень в належному стані (виконання послуг з обслуговування за заявками які надходять до диспетчера протягом робочого часу)
Код ДК 021:2015: 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Кількість 310269.12 метри квадратні
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
98341140-8 Обслуговування фітоматеріалів (110 вазонів)
Код ДК 021:2015: 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Кількість 96 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
98341140-8 Обслуговування засобів освітлення фасадів адмінбудинку (80 одиниць)
Код ДК 021:2015: 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Кількість 24 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
98341140-8 Обслуговування акваріуму 1 одиниця (800 л.)
Код ДК 021:2015: 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Кількість 48 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: f40a01691c01421fa006ef40954e725b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміни у зв'язку із продовженням строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг до 31.01.2022 без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода від 30.12.2021 №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b98b759e88e54a49a63a6966f53a8c01
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміни у зв'язку із продовженням строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг до 06.02.2022 без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.01.2022 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода від 28.01.2022 №2.pdf
p7s
sign.p7s