-
Відкриті торги
-
КЕП
Кейтерингові послуги (організація фуршетів)
89 666.71
UAH з ПДВ
Номер:
80ae4952d0f4482eb8ec0c0fce81f290
Ідентифікатор договору:
UA-2021-01-22-001654-a-b1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04052784
-
Контактна особа:
Шкарбуль Ірина Вадимівна +380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
-
Адреса:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру, 70
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КП "Питание"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01558922
-
Контактна особа:
Анастасія Оксенчук +380672809042 kpsppitanie@ukr.net
-
Адреса:
87535, Україна, Донецька область, Мариуполь, Мариуполь, Донецкая область, Украина
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
122
Дата підписання:
12.03.2021 00:00
Період дії договору:
12.03.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
89 666.71 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 944.45 UAH)
Оплачено:
89 666.71 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 944.45 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги (організація фуршетів)
Кількість
11 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, на території міста Маріуполь
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
374c983c15374cb8957023f42256ba97
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Суму договору зменшити на 107 599,37 грн., (сто сім тисяч п’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 37 коп.) в т.ч. ПДВ – 17 933,23 грн. (сімнадцять тисяч дев’ятсот тридцять три гривні 23 коп.), в зв’язку із чим викласти п. 3.1. розділу «Оплата послуг та порядок їх приймання» в наступній редакції: «3.1. За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю 89 666,71 грн. (вісімдесят девять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 71 копійок), у тому числі ПДВ 14 944,45 грн., відповідно до калькуляції (Додаток №1) протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.» 2. Інші умови договору залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано