• Спрощена закупівля
  • КЕП

Влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Амбулаторії №3 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Тернівки» Тернівської міської ради розташованої за адресою : вул. І.Петрова 7 м. Тернівка Дніпропетровської області – капітальний ремонт

195 973.20 UAH без ПДВ
Номер: d6a8e7099cb54aa2af482de29c260599
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-29-002051-b-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Тернівки" Тернівської міської ради
Постачальник: ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 2-3130
Дата підписання: 01.03.2021 15:13
Період дії договору: 01.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 195 973.20 UAH без ПДВ
Оплачено: 195 973.20 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Амбулаторії №3 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Тернівки» Тернівської міської ради розташованої за адресою : вул. І.Петрова 7 м. Тернівка Дніпропетровської області – капітальний ремонт
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання 19.02.2021 - 19.03.2021
Місце постачання 51500, Україна, Дніпропетровська область, м.Тернівка, вул.І.Петрова 7 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3f47067c17f24eb78ca2ad0789af9a37
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Продовжити дію договору до 15.04.2021 року та викласти п.2.1 у наступній редакції: "Строки виконання робіт за цим Договором визначені календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною цього Договору. Роботи можуть бути закінчені достроково за згодою Замовника. Строк виконання робіт не має перевищувати 45 календарних днів з моменту підписання договору." 2. Затвердити Додаток №4 - календарний графік у новій редакції. 3. В усьому іншому, що не оговорено цією Додатковою угодою Сторони керуються умовами Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.03.2021 12:56
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1pdf.pdf
p7s
sign.p7s