-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір, закладки, книга канц., клей, коректори, ручки, швидкозшивачі, папки – 2838,60 грн.)
2 838.60
UAH без ПДВ
Номер:
1f1ab222e9da45de9527dd37919a9d66
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-18-006106-a-b1
Замовник:
Комунальний заклад культури "Харківський літературний музей"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24674418
-
Контактна особа:
Рожкова Вікторія Сергіївна 380671212370 litmuzey@ukr.net
-
Адреса:
61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Багалія, б. 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Третяк Тетяна Миколаївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2845115567
-
Контактна особа:
Третяк Тетяна Миколаївна +++++++380996400098 t.perspektiva@gmail.com
-
Адреса:
61105, Україна, Харківська область, Харків, вул.Ньютона, будинок 10 кв.76
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
ТР-17
Дата підписання:
18.02.2021 00:00
Період дії договору:
18.02.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
2 838.60 UAH без ПДВ
Оплачено:
2 838.60 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Книга канц. А4 96арк. офсет. кл. тв.обкл – 254.50 грн.)
Кількість
5 штуки
Період постачання
18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Закладки з липк. шаром 5 кол. BM 2302 – 17,20 грн.)
Кількість
2 штуки
Період постачання
18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Клей-олівець Kores 12152 15г – 143,25 грн.)
Кількість
5 штуки
Період постачання
18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Коректор стрічковий Axent 7006 – 45.90 грн.)
Кількість
2 штуки
Період постачання
18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Коробка д/архіва Axent 15см – 253,50 грн.)
Кількість
10 штуки
Період постачання
18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір д/боксу 9х 9х 9 білий – 225,25 грн.)
Кількість
5 штуки
Період постачання
18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 80 г/м.кв (500л) – 1485 грн.)
Кількість
12 пачка
Період постачання
18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-бокс на гумках 4см, 31402 Україна – 208 грн.)
Кількість
5 штуки
Період постачання
18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка Beifa 927 червона – 13 грн.)
Кількість
5 штуки
Період постачання
18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка Beifa 927 синя– 52 грн.)
Кількість
20 штуки
Період постачання
18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Поставка канцелярських товарів згідно коду ДК 021-2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Швидкозшивач пл. А4 Eco 31509/31511 прозор.верх – 138 грн.)
Кількість
30 штуки
Період постачання
18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації