• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

208 089.30 UAH без ПДВ
Номер: aa41b13c35874ad9b5066e88d9dfa34e
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-28-007047-c-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРАГАН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловостіАналіз за цим CPV
Номер договору: ДН-25
Дата підписання: 02.03.2021 00:01
Період дії договору: 02.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 208 089.30 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
15614200-7 - рис облущений
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 1566 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 63002, Україна, Харківська область, Валки, Згідно дислокації до закладів Відділу освіти Валківської міської ради На карті
15612100-2 - Борошно пшеничне
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 2722 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 63002, Україна, Харківська область, Валки, Згідно дислокації до закладів Відділу освіти Валківської міської ради На карті
15610000-7 - крупа пшенична «Артек»
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 1557 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 63002, Україна, Харківська область, Валки, Згідно дислокації до закладів Відділу освіти Валківської міської ради На карті
15610000-7 - крупа гречана
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 1281 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 63002, Україна, Харківська область, Валки, Згідно дислокації до закладів Відділу освіти Валківської міської ради На карті
15610000-7 - крупа ячна
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 558 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 63002, Україна, Харківська область, Валки, Згідно дислокації до закладів Відділу освіти Валківської міської ради На карті
15610000-7 - Крупа перлова
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 211 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 63002, Україна, Харківська область, Валки, Згідно дислокації до закладів Відділу освіти Валківської міської ради На карті
15610000-7 - Крупа пшоно
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 947 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 63002, Україна, Харківська область, Валки, Згідно дислокації до закладів Відділу освіти Валківської міської ради На карті

Внесені зміни

    Номер: 0cae3b0c030348b48a7d82ae821bb616
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: виправлення технічної помилки
    Номер додаткової угоди: протокол 11/3
    Дата внесення змін до договору: 04.03.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол 11.3 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: edb77834317641dcabebb39fb863dc32
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі пункту 1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони прийшли до згоди зменшити суму договору на 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 копійок), керуючись п. 11.1, 11.3 Договору про закупівлю за державні кошти № ДН-25 від 02 березня 2021 р. внести зміни до договору, а саме: 2. п.3.1. викласти у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 188 089,30 грн. (сто вісімдесят вісім тисяч вісімдесят дев’ять гривень 30 копійок), ПДВ не передбачено». 3. Внести зміни до Специфікації (Додаток 1 до Договору) і викласти її в новій редакції (додається)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 09.07.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода дн-25 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ee596e9960084f789805fad183c2b42b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1011/25
    Дата внесення змін до договору: 10.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1011.25.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 34b1dd770b4640e89fc94b40c45fd587
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод угода 5 до ДН-25.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0f7c9415931a48699aa4e695f5aedbf1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
    Номер додаткової угоди: 6
    Дата внесення змін до договору: 11.01.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано