• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів

573 076.80 UAH з ПДВ
Номер: 3ac0b79b994b4a24942dd819c06df0e1
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-31-000249-b-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
Постачальник: ТОВ СІНТ
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1003-СК
Дата підписання: 10.03.2021 11:00
Період дії договору: до 28.02.2022 00:00
Сума договору: 573 076.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 95 512.80 UAH)
Оплачено: 248 133.30 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 41 355.55 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 03190, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирпоноса 10/8 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6fc381c77e0645c49a90282f5128c812
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 до договору від 10.03.2021 № 1003-СК.pdf
p7s
sign.p7s