• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Папір для друку

20 000.00 UAH без ПДВ
Номер: c9b17c756bf344e680caad515c6db37a
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-18-005516-b-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ "ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ І СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: МАРКОВ ВОЛОДИМИР ЛЕОНІДОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Папір для друку
Номер договору: 4
Дата підписання: 18.02.2021 12:43
Період дії договору: 18.02.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 20 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штуки
Період постачання 18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул.Володимира Князя, 84 На карті

Внесені зміни

    Номер: 147283bebcfe447d89df37d5ff38cba3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з перейменуванням Управління "Центр надання адміністративних і соціальних послуг" Любашівської селищної ради на нову назву Управління "Центр надання адміністративних послуг" Любашівської селищної ради Сторони домовились викласт реквізити Замовника в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.07.2021 13:31
    Статус:
    Опубліковано
jpg
Додаткова угода.jpg
p7s
sign.p7s