-
Відкриті торги
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування (ДК 021:2015: (CPV) Кейтерингові послуги (55520000-1)
508 249.08
UAH без ПДВ
Номер:
27adc6108171449d8205ee76dfc83955
Ідентифікатор договору:
UA-2021-01-29-004909-c-b1
Замовник:
Ліцей №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
20834187
-
Контактна особа:
Качор Любов Омелянівна +380322389656 lviv.school5@gmail.com
-
Адреса:
79044, Україна, Львівська область, Львів, Кокорудзи, 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2454107781
-
Контактна особа:
Задорожна Ірина Михайлівна +380322271723 ivankazdr@ukr.net
-
Адреса:
81131, Україна, Львівська область, Село солонка, вул.кільцева,1
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
5
Дата підписання:
01.03.2021 00:00
Період дії договору:
01.03.2021 00:00 - 15.03.2022 23:59
Сума договору:
508 249.08 UAH без ПДВ
Оплачено:
508 242.70 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кількість учнів 1-4 класів, учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності територіальної громади м. Львова з числа дітей (рідних пасинків, падчерок, усиновлених) учасників АТО, у тому числі тих, які загинули (пропали безвісти) або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в АТО, заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганських областях, постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні, дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, дітей із багатодітних сімей та дітей працівників закладів охорони здоров’я, померлих внаслідок коронавірусної хвороби (COVID-19), які навчаються в закладах загальної середньої освіти Львіської міської територіальної громади.
Кількість
292 людей
Період постачання
до 31.12.2021
Кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальнх та інклюзивних класах, дітей із сімей, які отримують допомогу згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сімям»
Кількість
1 людей
Період постачання
до 31.12.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Ліцей №5
IBAN:UA888201720344270004000028570
ФОП Задорожна І.М.
IBAN:UA033253650000002600301147644
Сума
99321.60 UAH
Статус
Оплачений
19.10.2021 12:29
Док-ти
1
Ліцей №5
IBAN:UA888201720344270004000028570
ФОП Задорожна І.М.
IBAN:UA033253650000002600301147644
Сума
48955.20 UAH
Статус
Оплачений
08.07.2021 14:22
Док-ти
1
Ліцей №5
IBAN:UA888201720344270004000028570
ФОП Задорожна І.М.
IBAN:UA033253650000002600301147644
Сума
18438.70 UAH
Статус
Оплачений
08.07.2021 14:22
Док-ти
1
Ліцей №5
IBAN:UA888201720344270004000028570
Фізична особа-підприємець Задорожна Ір
IBAN:UA033253650000002600301147644
Сума
37940.00 UAH
Статус
Оплачений
17.05.2021 11:23
Док-ти
1
Ліцей №5
IBAN:UA888201720344270004000028570
ФОП Задорожна І.М.
IBAN:UA033253650000002600301147644
Сума
35532.70 UAH
Статус
Оплачений
07.06.2021 11:25
Док-ти
1
Ліцей №5
IBAN:UA888201720344270004000028570
ФОП Задорожна I.М.
IBAN:UA033253650000002600301147644
Сума
58495.50 UAH
Статус
Оплачений
09.04.2021 11:41
Док-ти
1
Ліцей №5
IBAN:UA888201720344270004000028570
ФОП Задорожна І.М.
IBAN:UA033253650000002600301147644
Сума
52484.60 UAH
Статус
Оплачений
13.12.2021 10:42
Док-ти
1
Ліцей №5
IBAN:UA888201720344270004000028570
ФОП Задорожна І.М.
IBAN:UA033253650000002600301147644
Сума
36932.70 UAH
Статус
Оплачений
12.11.2021 11:00
Док-ти
1
Ліцей №5
IBAN:UA888201720344270004000028570
ФОП Задорожна І.М.
IBAN:UA033253650000002600301147644
Сума
35439.60 UAH
Статус
Оплачений
22.12.2021 10:27
Док-ти
1
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
b67128efc2474e798b92fc6c8af3469f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків, та зменшити відповідно ціну договору на 38 186,10 грн. (тридцять вісім тисяч сто вісімдесят шість грн., 10 коп.) (без ПДВ). Ціна цього Договору становить 423 540,90 грн. (чотириста двадцять три тисячі п’ятсот сорок грн. 90 коп. ) без ПДВ.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.03.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
f9b03b434b5f4f72ab0f27295b9060e1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились продовжити строк дії Договору №5 від 01.03.2021 року на закупівлю: «Послуги з організації шкільного харчування (ДК 021:2015 (CPV) Кейтерингові послуги (55520000-1) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у вищезазначеному договорі, а саме до 01.03.2022 року.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
24.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
5eb1129adaa849baa96e216a6ef961db
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились продовжити строк дії Договору №5 від 01.03.2021 року на закупівлю: «Послуги з організації шкільного харчування (ДК 021:2015 (CPV) Кейтерингові послуги (55520000-1) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у вищезазначеному договорі, а саме до 15.03.2022 року. Вартість цієї Додаткової угоди складає 84 708,18 грн. (вісімдесят чотири тисячі сімсот вісім грн., 18 коп.) без ПДВ.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
26.01.2022 00:00
Статус:
Опубліковано