• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

послуги з поводження з твердими побутовими відходами (вивезення та захоронення) ( код за ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)

2 824.87 UAH з ПДВ
Номер: 8bacc44904b74c4abe09301947c352f4
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-17-004047-b-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 265
Дата підписання: 17.02.2021 14:00
Період дії договору: 01.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 2 824.87 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 470.81 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з поводження з твердими побутовими відходами (вивезення та захоронення)
Код ДК 021:2015: 90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
Кількість 20.8 метри кубічні
Період постачання 01.01.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 52200, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, провулок Капітальний,1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1a37ababde504c7d8c5e279e3545cd75
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі рішення Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради Кам’янського району Дніпропетровської області № 237 від 15.07.2021 р., Сторони домовились з 01.08.2021 р. встановити тариф на послуги з поводження з твердими побутовими відходами за 1 м. куб. у розмірі 159,02 грн ( сто п’ятдесят дев’ять гривень 02 копійки ), в т.ч. ПДВ – 26,50 грн У зв’язку з підвищенням тарифу на послуги з поводження з твердими побутовими відходами, Замовник та Виконавець дійшли згоди зменшити об’єм вивезення ТПВ на 3,1 м3 і зменшити суму договору № 265 від 17.02.2021 року на 10,20 грн з ПДВ, та викласти п. 2.1. і п. 3.1. Договору у такій редакції: « 2.1. Об’єкт Замовника: м. Жовті Води, провул. Капітальний, буд. 1. Об’єм вивезення ТПВ за цим Договором становить – 20,9 м. куб. на 2021рік. » « 3.1. Загальна сума договору становить: 2 840 грн 76 коп. (дві тисячі вісімсот сорок грн 76 коп.), в т.ч. ПДВ – 473 грн 46 коп. »
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.08.2021 10:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Сканировать10001.PDF
PDF
Сканировать1.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: d10929835fb44f3896d930c0c5276bb6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів на 0,1куб.м і зменшення суми договору на 15,89грн. Об єм вивезення за договором 20,8 м.куб.Сума договору 2824,87 грн. з ПДВ
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2021 13:00
    Статус:
    Опубліковано