-
Відкриті торги
-
КЕП
«Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування» (ДК 021:2015: 55520000-1 )
530 328.60
UAH без ПДВ
Номер:
4ce35f59ca184a76bc2aa0929bc9f4ac
Ідентифікатор договору:
UA-2021-01-26-006293-c-c1
Замовник:
Львівська державна комунальна середня загальноосвітня школа № 3
×
-
Код ЄДРПОУ:
20834173
-
Контактна особа:
Бедрій Тетяна Олександрівна 380679244337 shkola3g@ukr.net
-
Адреса:
79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Степана Бандери, 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Колпак Богданна Казимирівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2535702145
-
Контактна особа:
Колпак Богданна Казимирівна +380504301805 bkolpak@ukr.net
-
Адреса:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Роксоляни, 29, кв.13
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
02-2021
Дата підписання:
01.03.2021 10:00
Період дії договору:
до 31.03.2022 00:00
Сума договору:
530 328.60 UAH без ПДВ
Оплачено:
467 595.61 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування» (ДК 021:2015: 55520000-1 )
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
послуги з організації шкільного харчування
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
2a9d259ff53d48198505c1873b6e37ce
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
12.03.2021 12:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
560059c006914815bdaa07415b7317aa
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Послуги з організації шкільного харчування
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
16.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
88ce50aaddc54eb3b4c3f7142896f02c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.8ч.5.ст.41 та ч.6 ст.41 ЗУ Про публічні закупівлі, продовження строку дії договору на час достатній для проведення процедур закупівлі для потреб замовника в 2022 році.
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
31.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
449c626129ac44038871301196694dac
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
21.01.2022 00:00
Статус:
Опубліковано