• Відкриті торги
  • КЕП

«Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування» (ДК 021:2015: 55520000-1 )

530 328.60 UAH без ПДВ
Номер: 4ce35f59ca184a76bc2aa0929bc9f4ac
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-26-006293-c-c1
Замовник: Львівська державна комунальна середня загальноосвітня школа № 3
Постачальник: ФОП Колпак Богданна Казимирівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 02-2021
Дата підписання: 01.03.2021 10:00
Період дії договору: до 31.03.2022 00:00
Сума договору: 530 328.60 UAH без ПДВ
Оплачено: 467 595.61 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування» (ДК 021:2015: 55520000-1 )
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
послуги з організації шкільного харчування
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 2a9d259ff53d48198505c1873b6e37ce
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 12.03.2021 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2 від 12.03.21.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 560059c006914815bdaa07415b7317aa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Послуги з організації шкільного харчування
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 16.08.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Scan_20210820_144722.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 88ce50aaddc54eb3b4c3f7142896f02c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.8ч.5.ст.41 та ч.6 ст.41 ЗУ Про публічні закупівлі, продовження строку дії договору на час достатній для проведення процедур закупівлі для потреб замовника в 2022 році.
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода хпрчування.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 449c626129ac44038871301196694dac
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
    Номер додаткової угоди: 6
    Дата внесення змін до договору: 21.01.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
угода харчування.PDF
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s