• Спрощена закупівля
  • КЕП

Влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Амбулаторії №1 і Амбулаторії №2 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Тернівки» Тернівської міської ради розташованої за адресою : вул. Маяковського 22 м. Тернівка Дніпропетровської області – капітальний ремонт

476 895.00 UAH без ПДВ
Номер: f25d494a7a2b4a42961c8186d508f7dc
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-29-001634-b-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Тернівки" Тернівської міської ради
Постачальник: ФОП "АНТОНОВА ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1-3130
Дата підписання: 01.03.2021 15:08
Період дії договору: 01.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 476 895.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 476 895.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Амбулаторії №1 і Амбулаторії №2 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Тернівки» Тернівської міської ради розташованої за адресою : вул. Маяковського 22 м. Тернівка Дніпропетровської області – капітальний ремонт
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання 19.02.2021 - 19.03.2021
Місце постачання 51502, Україна, Дніпропетровська область, м.Тернівка, вул.Маяковського, буд.22 На карті

Внесені зміни

    Номер: 0e608d3e417d49f6b767e62a8a083e74
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися внести зміни до п.2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "2.1. Роботи за цим Договором можуть бути закінчені достроково за згодою Замовника. Строк виконання робіт не має перевищувати 38 календарних днів з моменту підписання договору". Інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 31.03.2021 13:13
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s