• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

3 520.00 UAH без ПДВ
Номер: 9620846f09104ad4bfd016eb9d4591e2
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-16-007261-a-a1
Замовник: Центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Брониківської сільської ради
Постачальник: ТИХОНЧУК ВАЛЕНТИНА БОРИСІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 8
Дата підписання: 16.02.2021 12:57
Період дії договору: 16.02.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 3 520.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 80г/м2 Maestro Standart
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 24 пачка
Період постачання 16.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 11774, Україна, Житомирська область, с.Романівка, вул. Дружби 2 На карті
Е30720-03) Папка-реєстратор.5см звнішнє покр червона
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання 16.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 11774, Україна, Житомирська область, с.Романівка, вул. Дружби 2 На карті
(ДКВ-4) Ділова книга 176арк офс.кліт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання 16.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 11774, Україна, Житомирська область, с.Романівка, вул. Дружби 2 На карті
31201) Папка швидкозшивач пластик CLIP А з карманцем (шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання 16.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 11774, Україна, Житомирська область, с.Романівка, вул. Дружби 2 На карті