• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015: (CPV) Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)

423 020.00 UAH без ПДВ
Номер: 0d95fffb649a478b813e73b645aca179
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-23-000379-b-c1
Замовник: ЛІЦЕЙ №18 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Белей Алла Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 03
Дата підписання: 24.02.2021 00:00
Період дії договору: 24.02.2021 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 423 020.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: (CPV) Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 79021, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Кульчицької, 18, На карті

Внесені зміни

    Номер: 3fe39e0cf8e5460081c442d39227cd15
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшити суму Договору на 103 919,50 грн ( Сто три тисячі дев'ятсот дев'ятнадцять грн 50 коп.).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.02.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода _1 харчування.pdf
    Номер: 956ad638ed564906a38f1894340bc2c8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшити суму Договору на 68 700,00 грн ( Шістдесять вісім тисяч сімсот грн 00 коп.)
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 12.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода _2 зменшення харчування.pdf
    Номер: 3cfec24be0bc48b9958d7e0be64b76a3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшити суму Договору на 28 250,00 грн (двадцять вісім тисяч двісті п'ятдесят грн 00 коп.)
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 03.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 3 до дог _ 03 від 24.02.2021 р..pdf
    Номер: 92c30ae00a594391be314eb7b17b4a94
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовжити дію договору від 24 лютого 2021 р. № 03 а строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у вищезазначеному договорі.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. уг._4 до дог _ 3 від 24.02.2021 року (ФОП Белей А.В.).p...
    Номер: 8b95d7632ee0450e95148e8df59f6493
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: I Продовжити дію договору від 24 лютого 2021 р. № 03 на закупівлю: «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (організація шкільного харчування)» на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2022 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі та становить : 84 600,00 грн. (вісімдесят чотири тисячі шістсот грн. 00 коп.) без ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 13.01.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано