• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з ремонту, технічного обслуговування офісної техніки, заправка та відновлення картриджів.

5 940.00 UAH без ПДВ
Номер: 8c1debb8396e4a538f9ab6368f1bbf7c
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-11-002986-b-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Постачальник: ФОП Голованенко Віталій Олександрович
Класифікатор ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Номер договору: А 5/15
Дата підписання: 11.02.2021 00:00
Період дії договору: 11.02.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 5 940.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 5 940.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, м Вінниця, вул Хмельницьке шосе, 96 На карті

Внесені зміни

    Номер: 211fa7f22f7442759a03d16f1ae301d7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: фактичні розрахунки
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано