• Спрощена закупівля
  • КЕП

Шафа та стіл

15 099.00 UAH з ПДВ
Номер: caedb67d97c14a7198be2f7ad64d7abc
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-25-007482-b-b1
Замовник: Центральний районний центр соціальної реабілітації дітей - інвалідів
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД"
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Номер договору: 28
Дата підписання: 02.03.2021 00:00
Період дії договору: 02.03.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 15 099.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 516.50 UAH)
Причини розірвання договору: неможливість поставки товару Постачальником

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шафа BRW Office Lux 79 | Світло-сірий / Графіт або еквівалент
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 1 штуки
Період постачання до 14.05.2021
Місце постачання 87554, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. 9 - ої Авіадивізії 18 На карті
Стіл розкрійний
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 1 штуки
Період постачання до 14.05.2021
Місце постачання 87554, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. 9 - ої Авіадивізії 18 На карті

Внесені зміни

    Номер: a6bde03d64ea4a7ca122813608928aaa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна КЕКВ
    Номер додаткової угоди: Протокол 88
    Дата внесення змін до договору: 02.03.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол до 28 договору.pdf
    Номер: 781f6979ef3c468a986859f2d082b0b0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Перенесення строків завершення капітального ремонту будівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.05.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дор.ка дог.28.pdf