• Спрощена закупівля
  • КЕП

Картопля

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Картопля (код CPV ДК 021:2015 –– 03210000-6 - Зернові культури та картопля) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Картопля (код CPV ДК 021:2015 – 03212100-1– Картопля) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 03210000-6 - Зернові культури та картопля) (окремі частини предмету закупівлі (лоти). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 000 кг 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.. Сталеварів, буд. 31-б, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 48 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 01.02.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 09.02.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.

21 675.00 UAH без ПДВ
Номер: fc7d106b57f940e1ac1b90d28fe435fc
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-26-000468-a-a1
Замовник: Запорізький державний медичний університет
Постачальник: ФОП Бойко Оксана Анатоліївна
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Опис: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Картопля (код CPV ДК 021:2015 –– 03210000-6 - Зернові культури та картопля) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Картопля (код CPV ДК 021:2015 – 03212100-1– Картопля) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 03210000-6 - Зернові культури та картопля) (окремі частини предмету закупівлі (лоти). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 000 кг 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.. Сталеварів, буд. 31-б, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 48 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 01.02.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 09.02.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Номер договору: 024Т-21
Дата підписання: 01.03.2021 00:00
Період дії договору: 01.03.2021 00:00 - 31.03.2021 00:00
Сума договору: 21 675.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 21 675.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля
Код ДК 021:2015: 03212100-1 Картопля
Кількість 4000 кілограм
Період постачання до 21.12.2021
Місце постачання 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Сталеварів, буд. 31-б, Вознесенівський р-н На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ЗДМУ
ФОП Бойко О.А.
Сума 1275.00 UAH
Статус
Оплачений
08.06.2021 10:49
Док-ти 1
ЗДМУ
ФОП Бойко О.А.
Сума 3400.00 UAH
Статус
Оплачений
10.03.2021 10:05
Док-ти 1
ЗДМУ
ФОП Бойко О.А.
Сума 1275.00 UAH
Статус
Оплачений
13.05.2021 18:00
Док-ти 1
ЗДМУ
ФОП Бойко О.А.
Сума 2550.00 UAH
Статус
Оплачений
07.10.2021 10:32
Док-ти 1
ЗДМУ
ФОП Бойко О.А.
Сума 1275.00 UAH
Статус
Оплачений
08.04.2021 09:49
Док-ти 1
ЗДМУ
ФОП Бойко О.А.
Сума 1700.00 UAH
Статус
Оплачений
05.11.2021 10:22
Док-ти 1
ЗДМУ
ФОП Бойко О.А.
Сума 1700.00 UAH
Статус
Оплачений
27.08.2021 10:01
Док-ти 1
ЗДМУ
ФОП Бойко О.А.
Сума 8500.00 UAH
Статус
Оплачений
20.12.2021 10:23
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: da904d269c7f40718f811b798a0229d0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано