ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Яйця курячі С1 (код CPV ДК 021:2015 –– 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Яйця курячі С1 (код CPV ДК 021:2015 – 03142500-3 – Яйця) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (окремі частини предмету закупівлі (лоти). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 000 штук 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.. Сталеварів, буд. 31-б, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 37 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 01.02.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 09.02.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Замовник:Запорізький державний медичний університет
×
Код ЄДРПОУ:
02010741
Контактна особа:
Бобрикова Анна Анатольевна 061 224 66 81 ANNABOBRIKOVAUA@GMAIL.COM http://www.zsmu.edu.ua
Адреса:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:ТОВ АЛЬЯНС ФУД
×
Код ЄДРПОУ:
40422404
Контактна особа:
Цимбал Володимир Юрійович +380504588800 7586bk@email.ua
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 44
Класифікатор ДК 021:2015:03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукціяАналіз за цим CPV
Опис:ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Яйця курячі С1 (код CPV ДК 021:2015 –– 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Яйця курячі С1 (код CPV ДК 021:2015 – 03142500-3 – Яйця) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (окремі частини предмету закупівлі (лоти). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 000 штук 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.. Сталеварів, буд. 31-б, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 37 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 01.02.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 09.02.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Номер договору:019Т-21
Дата підписання:01.03.2021 00:00
Період дії договору:01.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:28 576.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 762.80 UAH)
Оплачено:28 576.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 762.80 UAH)