-
Відкриті торги
-
КЕП
Послуги з підвозу учнів
202 950.00
UAH з ПДВ
Номер:
f32ecefe030a4718b74aee3fb7d50031
Ідентифікатор договору:
UA-2021-01-19-001729-b-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №18 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
26235396
-
Контактна особа:
Анатолій Мельник +380432464626 zsh18@ukr.net
-
Адреса:
21030, Україна, Вінницька область, м. Вінница, вул. Келецька, 97
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "ДЕМЧЕНКО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37261979
-
Контактна особа:
Журавель Марина +380974736198 marina.zhuravel@rambler.ru
-
Адреса:
23211, Україна, Вінницька область, Вінницький район, селище міського типу Стрижавка, ВУЛИЦЯ ПРИМІСЬКА, будинок 6 М
Класифікатор ДК 021:2015:
60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирівАналіз за цим CPV
Номер договору:
66
Дата підписання:
23.02.2021 16:17
Період дії договору:
23.02.2021 00:00 - 11.02.2022 00:00
Сума договору:
202 950.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 33 825.00 UAH)
Оплачено:
202 950.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 33 825.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з підвозу учнів
Кількість
163 день
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
0a097c4a1b214aa98abf92d10dbcfdbd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшити обсяги закупівлі на 30 днів . Обсяг закупівлі "Послуги з підвозу учнів" 133 дні. 2. Зменшити ціну Договору на 40 500 грн. 00 коп.( Сорок тисяч п'ятсот гривень 00 копійок). Ціна цього Договору становить 179550 грн. 00 коп. (Сто сімдесят дев'ять тисяч п'ятсот п'ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
07.06.2021 15:51
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
635412c8d2714fc8bad182875e0ca5d9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
28.12.2021 13:34
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
bb64a9d2751e40bea253d01b06e40871
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
29.12.2021 13:36
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
9fb865254dcc4aa6994937b5e4ace3a9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовились внести зміни до Договору № 66 від 23.02.2021 року на підставі рішення Вінницької міської ради №737 від 24.12.2021 року «Про зміну найменування, внесення змін та затвердження в новій редакції статуту КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 18 ":
1.1. Змінити найменування Замовника з Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Вінницької міської ради» на КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 18 "
1.2. Змінити місцезнаходження Замовника на «Україна 21030 Вінницька область. Вінницький район м. Вінниця вул. Келецька,97»
1.3. Викласти розділ 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в наступній редакції
Перевізник: Замовник:
ПП «Демченко»
Вінницька обл., Вінницький р-н, смт. Стрижавка, вул. Приміська, 6М КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 18»
р/рUA 043808050000000026002320593
код ЄДРПОУ 37261979
ІПН 372619702036
Тел (0432)58-58-47 Україна 21030 Вінницька область. Вінницький район м. Вінниця вул. Келецька,97
ЄДРПОУ 26235396
р/рUA368201720344220006000063172
ДКСУ м. Київ УДКСУ у м.Вінниці
2. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з пп.12.2.6 п.12.1 Договору № 66 від 23.02.2021 року, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору № 66 від 23.02.2021 року:
2.1. Постачальник зобов’язується надавати послуги з підвозу учнів в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 66 від 23.02.2021 року в період з 01.01.2022 року по 11.02.2022 року включно.
2.2. Загальна сума вартості даної Додаткової угоди не перевищує 20 % від суми початкового Договору № 66 від 23.02.2021 року, з урахуванням усіх змін, та складає 33750 грн 00 коп (Тридцять три тисячі сімсот п’ятдесят гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 5625 грн 00 коп.
3. Викласти п.4.1 Договору в наступній редакції:
3.1. «4.1. Сума цього договору становить 202950,00 грн. (Двісті дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 33825,00 грн».
3.2. Обсяг закупівлі послуг з підвозу учнів в період з 01.01.2022 року по 11.02.2022 року включно становить 25 днів.
3.3. Внести зміни до Додатку 1 до Договору (Маршрут перевезень) та викласти його в новій редакції. (додається)
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
24.01.2022 14:30
Статус:
Опубліковано