• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

25 200.00 UAH без ПДВ
Номер: ad50e4b7e62142d1bacb5244e7d16431
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-09-007581-a-a1
Замовник: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Постачальник: ФОП "Павлюк Артем Олександрович"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 24
Дата підписання: 09.02.2021 12:00
Період дії договору: 09.02.2021 00:00 - 30.04.2021 00:00
Сума договору: 25 200.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Щоденник 176 аркушів Бріск 3В-43 Miradur
Код ДК 021:2015: 30196200-1 Ділові щоденники або змінні блоки до них
Кількість 7 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Стержень кульковий чорний типу Паркер
Код ДК 021:2015: 30192132-5 Змінні грифелі для олівців
Кількість 10 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Щоденник 176 аркушів Бріск 3В-43 Sarif
Код ДК 021:2015: 30196200-1 Ділові щоденники або змінні блоки до них
Кількість 4 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Реєстратор А4 7 см асорт. Economix E39721
Код ДК 021:2015: 30196200-1 Ділові щоденники або змінні блоки до них
Кількість 70 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Папка-планшет А4 ПВХ
Код ДК 021:2015: 30191130-4 Тека-планшет із затискачем
Кількість 4 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Швидкозшивач картонний
Код ДК 021:2015: 30191100-5 Архівне устаткування
Кількість 6000 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Зошит А4 клітинка 96 аркушів тверда ламінована
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 10 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Підставка під перекидний календар пластикова
Код ДК 021:2015: 30193600-4 Тримачі для щоденників або календарів
Кількість 2 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Папка картонна на зав'язках
Код ДК 021:2015: 30191100-5 Архівне устаткування
Кількість 1000 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Щоденник 176 аркушів Бріск 3В-43 Savana
Код ДК 021:2015: 30196200-1 Ділові щоденники або змінні блоки до них
Кількість 14 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Ручка масляна синя 0,7мм
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 100 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Олівець графітний 7000-12СВ Raffine Marco
Код ДК 021:2015: 30192130-1 Олівці
Кількість 100 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті
Закладка індекс неонова пластикова з липким шаром Buromax BM.2301-98
Код ДК 021:2015: 30199410-7 Самоклейний папір
Кількість 50 штуки
Період постачання 09.02.2021 - 19.02.2021
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1d1c3d8400a647dfad5631da45a52e42
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викласти пункт 5.1 в наступній редакції :5.1 Цей договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 30.04.2021 року".
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.02.2021 16:39
    Статус:
    Опубліковано