• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях

977 592.00 UAH без ПДВ
Номер: 5dfee06db466408aaadb6e0cdee23aeb
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-12-003241-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАВРЕНЮК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: № 32
Дата підписання: 25.02.2021 14:00
Період дії договору: 25.02.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 977 592.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 977 592.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: Учасник та Замовник дійшли згоди розірвати Договір № 32 від 25.02.2021 року.Залишок невикористаних коштів до цього договору становить 792388грн.00коп.(Сімсот дев’яносто дві тисячі триста вісімдесят вісі грн.00 коп.)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 280 людей
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 11714, Україна, Житомирська область, смт. Городниця та с. Червона Воля, Новоград - Волинський район, За адресою підпорядкованих закладів На карті

Внесені зміни

    Номер: c341aa3da6db4ed4b738c18b85a2c9c5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 01.03.2021 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.03.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 Харчув.2021.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 654b64399c7b41f595c94187e90fe9e1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 03.03.2021 року (виправлення технічної помилки в частині зазначення строку надання послуг). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 03.03.2021 12:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
2 001.jpg
p7s
sign.p7s