• Спрощена закупівля
  • КЕП

Послуги заправки та відновлення/регенерації картриджів (ДК 021:2015 код 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).

Відповідно до п.11.5. Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі послуг з заправки та відновлення/регенерації картриджів на 5000 грн. 00 коп. без ПДВ та внести зміни у пункт 3.3. Договору №2 від 11 лютого 2021 року і викласти його в такій редакції: «3.3. Сума цього Договору становить 16990,00 грн, без ПДВ.»

16 990.00 UAH без ПДВ
Номер: 71a29420460b45b1b89dd71e3c3020c3
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-25-004687-b-a1
Замовник: ЛІВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис: Відповідно до п.11.5. Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі послуг з заправки та відновлення/регенерації картриджів на 5000 грн. 00 коп. без ПДВ та внести зміни у пункт 3.3. Договору №2 від 11 лютого 2021 року і викласти його в такій редакції: «3.3. Сума цього Договору становить 16990,00 грн, без ПДВ.»
Номер договору: 2
Дата підписання: 11.02.2021 15:50
Період дії договору: 11.02.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 16 990.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 16 990.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги заправки та відновлення/регенерації картриджів.
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 409 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Петра Калнишевського,55 На карті

Внесені зміни

    Номер: be621bbc53f04f1f8d11516759b4d329
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п.11.5. Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі послуг з заправки та відновлення/регенерації картриджів на 5000 грн. 00 коп. (П’ять тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ та внести зміни у пункт 3.3. Договору №2 від 11 лютого 2021 року і викласти його в такій редакції: «3.3. Сума цього Договору становить 16990,00 грн. (Шістнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок), без ПДВ.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 11.10.2021 11:10
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Доп.угода № 1 від 11.02.21.pdf
p7s
sign.p7s