-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Папір для друку (ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
18 462.50
UAH без ПДВ
Номер:
65ea72c7ac404b7f8c73ca78de552c7a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-01-20-000319-b-a1
Замовник:
Семенівська міська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04062009
-
Контактна особа:
Тетяна Селієвська +380681941848 selievska.zakupivli@semenivka-gromada.gov.ua
-
Адреса:
15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа, 6
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2650903634
-
Контактна особа:
Федоров Олександр +380957962129 unikanc2@gmail.com
-
Адреса:
14032, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Белова, 30/1/10
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
49
Дата підписання:
16.02.2021 10:58
Період дії договору:
16.02.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
18 462.50 UAH без ПДВ
Оплачено:
18 462.50 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку
×
-
Країна виробництва:
FI Республіка Фінляндія
Кількість
250 пачок
Період постачання
до 15.02.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5e245c09fe454d7ebeb4c015330b2ec3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку виконання зобов'язань щодо передачі товару.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.02.2021 12:46
Статус:
Опубліковано