• Спрощена закупівля
  • КЕП

Вершкове масло

155 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 5e9af500fcc443ff99e58023edccf4c9
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-25-003519-b-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МЕДИЦИНИ, МОЛОДІ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ СВЯТОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП СУГАК ГАЛИНА КОНОНІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове маслоАналіз за цим CPV
Номер договору: 3
Дата підписання: 10.02.2021 13:00
Період дії договору: 10.02.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 155 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 155 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вершкове масло (не нижче 72,5%)
Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло
Кількість 800 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Сосюри Володимира,8 На карті

Внесені зміни

    Номер: 33caf9e5e6c646a4a6554d91e685e399
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Виправити технічну помилку допущену Уповноваженою особою Зубарєвою Наталією Володимирівною при внесенні інформації за формою «Звіт про укладений договір про закупівлю» на електронному майданчику zakupki.prom.ua до закупівлі за кодом ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло , оголошення UA-2021-01-25-003519-b в полі «місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» вважати вірною інформацію: «Заклади освіти Святогірської міської ради згідно договору п.5.5.»
    Номер додаткової угоди: 57
    Дата внесення змін до договору: 23.02.2021 14:40
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол №57.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: f41370e62097484fb6937b6700fba137
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились внести зміни до п.5.5. розділу V «ПОСТАВКА ТОВАРІВ» Договору № 3 від 10.02. 2021 року, та викласти його у наступній редакції: 5.5. «Місце постачання: заклади освіти Святогірської міської ради. 1. Хрестищенська ЗОШ І-ІІІ ст., Донецька обл., с. Хрестище, пров. Шкільний,67; 2. Микільська ЗДО «Золота рибка», Донецька обл., с. Микільське, вул. Миру, 105; 3. Хрестищенський ЗДО , Донецька обл., с. Хрестище, вул. вул. Миру, 11; 4. Богородічне ЗОШ І-ІІ ст., Донецька обл., с. Богородичне, вул. Шкільна,1; 5. Долинська ЗОШ І-ІІІ ст., Донецька обл., c. Долина, вул. Шкільна,1; 6. Богородичанський ЗДО «Ромашка», Донецька обл., с. Богородичне, пров. Шкільний 1а; 7. Маяківська ЗОШ І-ІІІ ст., Донецька обл., с. Маяки, Шкільна, 18; 8. Маяківський ЗДО «Веселка», Донецька обл., с. Маяки, вул. Нагірна, 11; 9. Святогірська ЗОШ І-ІІІ ст., Донецька обл., м. Слов`янськ, м. Святогірськ, вул. Шкільна,57; 10. КЗ ДНЗ №18 «Ластівка», Донецька обл., м. Слов`янськ, м. Святогірськ, пров. Лісовий,14; 11. Долинська ЗДО «Ромашка», Донецька обл., с. Долина, вул. Шкільна,1/1. 5.6. Товар має бути поставлений протягом 2021 року». 2. Сторони домовилися внести зміни до розділу XIIІ. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору № 3 від 10.02. 2021 року, та викласти п. XIIІ. у наступній редакції: «XIIІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» ПОСТАЧАЛЬНИК: Фізична особа-підприємець Сугак Галина Кононівна 84121, Донецька область, м. Слов’янськ, пров. Виноградний, буд. 3 кв. 41 ІПН: 2118405625 АТ «АЛЬФА-БАНК» МФО: 300346 р/р: UA943003460000026001021473701 ФОП__________________Сугак Г.К ЗАМОВНИК: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МЕДИЦИНИ, МОЛОДІ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ СВЯТОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44059399 юридична адреса: 84130, Донецька обл., м. Слов`янськ, м. Святогірськ, вул. Сосюри Володимира, буд. 8 Р/р IBAN UA108201720344211004200159444; UA918201720344220004000159444; UA798201720344280002000159444; UA958201720344271002200159444 банк ДКСУ м. Київ МФО 820172 Начальник відділу ________________________ Н.В. Зубарєва
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.03.2021 13:10
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДОД.УГ.№1 до ДОГ.№3 від 10.02.2021.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 155193704f8b4819b867fba9d166aac2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 19.11.2021 16:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
№3.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 2f87ee0331324aa988b0a0897ad353c4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2021 15:48
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2021 p.pdf
p7s
sign.p7s