-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір для друку
551 460.00
UAH з ПДВ
Номер:
1da63279bc99427389a70e83a5a92e79
Ідентифікатор договору:
UA-2021-01-29-002872-b-b1
Замовник:
Державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03562649
-
Контактна особа:
Наталія Савенок +38095932661 rkorneyko@ukr.net https://ioc.gov.ua
-
Адреса:
03065, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Космонавта Комарова, 7
-
Категорія:
Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників
Постачальник:
ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34817980
-
Контактна особа:
Комкар А.М. +380445319983
-
Адреса:
04114, Україна, м. Київ, Київ, вул. Вишгородська буд. 45-А/6, офіс 7
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
№1-Б/7/04/2020
Дата підписання:
01.04.2020 12:00
Період дії договору:
01.04.2020 00:00 - 31.01.2021 00:00
Сума договору:
551 460.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 91 910.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку
Кількість
1000 упаковка
Період постачання
29.01.2021 - 31.01.2021
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
858dbce53c4249b3aaf91d76bb647a47
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Збільшення обсягів закупівлі на 20%
Номер додаткової угоди:
№ 1
Дата внесення змін до договору:
08.02.2021 15:06
Статус:
Опубліковано