• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги по перевезенню дров паливних

Доставка дров до структурних підрозділів ЦРЛ Надвірнянського району до 31.08.2017 року

25 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 45ef54a190514929bada9d59d7fe9771
Ідентифікатор договору: UA-2017-06-23-000771-b-a1
Замовник: Центральна районна лікарня Надвірнянського району
Постачальник: ДП "Делятинський лісгосп"
Класифікатор ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарівАналіз за цим CPV
Опис: Доставка дров до структурних підрозділів ЦРЛ Надвірнянського району до 31.08.2017 року
Номер договору: 162
Дата підписання: 23.06.2017 00:00
Період дії договору: 23.06.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Сума договору: 25 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 25 500.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по перевезенню дров паливних
Код ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Кількість 170 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2017
Місце постачання 78400, Україна, Івано-Франківська обл., Надвірна, Структурні підрозділи ЦРЛ Надвірнянського району На карті

Внесені зміни

    Номер: 9e937c97082b400baadaec2a1fd6e2ce
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: За згодою двох сторін зменшення обсягів закупівлі до 170 м.куб та відповідно зменшення вартості договору до 25500,00грн.
    Номер додаткової угоди: 162
    Дата внесення змін до договору: 07.08.2017 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 8e0ebec9651742ad87ada6b01ebae78d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: За згодою двох сторін продовжено термін дії договору до 31.12.2017 року
    Номер додаткової угоди: 162
    Дата внесення змін до договору: 31.08.2017 00:00
    Статус:
    Опубліковано