• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

послуги з вивезення твердих побутових відходів

903.09 UAH з ПДВ
Номер: 203b1c3cf9d843b2927d453ea52714dc
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-27-003323-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ДУНАЄВЕЦЬКОМУ РАЙОНІ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: КП Дунаєвецької міської ради "Благоустрій Дунаєвеччини"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 06-05-а-3/944/2
Дата підписання: 27.01.2021 17:44
Період дії договору: 27.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 903.09 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 98.24 UAH)
Оплачено: 903.09 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 98.24 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з вивезення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 4.8 метри кубічні
Період постачання 01.01.2021 - 31.01.2021
Місце постачання 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаївці, Шевченка,83,А На карті

Внесені зміни

    Номер: a0d72be4c8d14d04b866e013cc8a14ee
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшено обсяг вивезення твердих побутових відходів (Щомісячна сума зменшилась з 0,5 м3 на 0,4м3, зменшення суми договору (Сума зменшилась з 965,82 грн. на 903,09 грн.)
    Номер додаткової угоди: 1/9
    Дата внесення змін до договору: 22.04.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
p7s
sign.p7s