-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
вивезення ТПВ
5 296.42
UAH з ПДВ
Номер:
3bba3a79186343139fbbbceddd31a42f
Ідентифікатор договору:
UA-2021-01-24-000370-b-b1
Замовник:
Комунальний заклад "Середня загальноосвітня школа №30 "Кам'янської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
20291034
-
Контактна особа:
Світлана Ігорівна Горбенко +380673381790 30school@i.ua
-
Адреса:
51940, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, БУЛЬВАР ГЕРОЇВ, будинок 20
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАМ'ЯНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 042802"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03341701
-
Контактна особа:
Іванкін Ігор Володимирович +380687011285
-
Адреса:
51905, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, Південний район ВУЛИЦЯ ДАЛЬНЯ будинок 64
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
28/-Д
Дата підписання:
18.01.2021 18:14
Період дії договору:
01.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
5 296.42 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 882.74 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
перевезення ТПВ
Кількість
44.832 метри кубічні
Період постачання
01.01.2021 - 31.12.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b80b84ca1b224470b54e15058dba3399
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
родовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
02.02.2022 14:29
Статус:
Опубліковано