-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Печатки та штампи
Закупівля згідно наявної потреби, що пов’язано із зміною найменування підприємства у зв’язку із зміною власника
1 940.00
UAH без ПДВ
Номер:
51b3c76f32364c6e8342414bef4ec360
Ідентифікатор договору:
UA-2021-01-22-002038-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01993575
-
Контактна особа:
Романишин Руслана Михайлівна +380984498353 romanyshyn_r_m@ukr.net
-
Адреса:
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул.Грушевського, 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОРД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
13650490
-
Контактна особа:
СОЛТИСІК СВІТЛАНА МИРОНІВНА +380342552375
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 28
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля згідно наявної потреби, що пов’язано із зміною найменування підприємства у зв’язку із зміною власника
Номер договору:
10
Дата підписання:
22.01.2021 15:51
Період дії договору:
22.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
1 940.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Печатки d40
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
штамп авт 58*22
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Штамп "Копія вірна"
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
штамп авт 70*30
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Подушка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021