-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 – 15550000-8 Молочні продукти різні
7 996.00
UAH з ПДВ
Номер:
35cde257bdd5425081d1ee8440c696ee
Ідентифікатор договору:
UA-2021-01-06-001386-b-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня" Миколаївської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02007070
-
Контактна особа:
Марина Барашикова +380512589627 marihka7878@gmail.com
-
Адреса:
54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24789564
-
Контактна особа:
Савченко Олена 380664648717, 380503371278 savelena1976@gmail.com
-
Адреса:
54007, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Квітнева, 4-А, кв. 8
Класифікатор ДК 021:2015:
15550000-8 Молочні продукти різніАналіз за цим CPV
Номер договору:
2/30/21
Дата підписання:
02.02.2021 08:38
Період дії договору:
02.02.2021 00:00 - 30.06.2021 00:00
Сума договору:
7 996.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 332.67 UAH)
Оплачено:
7 996.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 332.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кефір жирністю не меньше 1%
Кількість
400 літр
Період постачання
01.02.2021 - 31.03.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ef0a27bcc9eb47ff915b3b79d8273af6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.03.2021 16:00
Статус:
Опубліковано