• Спрощена закупівля
  • КЕП

Офісне устаткування (код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне).

24 786.00 UAH з ПДВ
Номер: 93b75cd799c54ed2bce1986ff0f3751f
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-12-004813-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Постачальник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 21
Дата підписання: 28.01.2021 00:00
Період дії договору: 28.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 24 786.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 131.00 UAH)
Оплачено: 24 786.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 131.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А-4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 300 пачок
Період постачання до 10.02.2021
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28 На карті
Швидкозшивач , А4, картон
Код ДК 021:2015: 30191000-4 Офісне устаткування, крім меблів
Кількість 100 штуки
Період постачання до 10.02.2021
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28 На карті
Папка-регистратор з арочним механізмом "Люкс"
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 100 штуки
Період постачання до 10.02.2021
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28 На карті