• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги у сфері поводження зі сміттям та перевезення твердих побутових відходів (вивіз сміття) з території міста Жмеринка та території сільських населених пунктів Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 90510000-5 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (утилізація сміття та поводження зі сміттям)

969 660.38 UAH без ПДВ
Номер: b6ddab045c424cd388722bb65d550080
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-17-009298-b-c1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Постачальник: ПП "БРАВІC-СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 11
Дата підписання: 01.02.2021 00:00
Період дії договору: 01.02.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Сума договору: 969 660.38 UAH без ПДВ
Оплачено: 969 660.38 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги у сфері поводження зі сміттям та перевезення твердих побутових відходів (вивіз сміття) з території міста Жмеринка та території сільських населених пунктів Жмеринської міської територіальної громади, за кодом 90510000-5 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (утилізація сміття та поводження зі сміттям)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка та сільські населені пункти Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області, м. Жмеринка, Браїлівський, Біликовецький, Дубівський, Жуковецький, Кармалюківський, Коростівецький, Курилівецький, Леляцький, Лисогірський, Людавський, Почапинецький та Рівський старостинські округи На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління ЖКГ Жмеринської МР
ПП "Бравiс-Сервiс"
Сума 29445.08 UAH
Статус
Оплачений
05.02.2021 10:56
Док-ти 1
Управління ЖКГ Жмеринської МР
ПП "Бравiс-Сервiс"
Сума 48216.39 UAH
Статус
Оплачений
07.04.2021 11:16
Док-ти 1
Управління ЖКГ Жмеринської МР
ПП "Бравiс-Сервiс"
Сума 149789.45 UAH
Статус
Оплачений
10.08.2021 10:35
Док-ти 1
Управління ЖКГ Жмеринської МР
ПП "Бравiс-Сервiс"
Сума 149927.58 UAH
Статус
Оплачений
12.07.2021 14:22
Док-ти 1
Управління ЖКГ Жмеринської МР
ПП "Бравiс-Сервiс"
Сума 121735.32 UAH
Статус
Оплачений
10.06.2021 11:01
Док-ти 1
Управління ЖКГ Жмеринської МР
ПП "Бравiс-Сервiс"
Сума 79988.59 UAH
Статус
Оплачений
12.05.2021 10:45
Док-ти 1
Управління ЖКГ Жмеринської МР
ПП "Бравiс-Сервiс"
Сума 151118.02 UAH
Статус
Оплачений
14.09.2021 10:56
Док-ти 1
Управління ЖКГ Жмеринської МР
ПП "Бравiс-Сервiс"
Сума 90001.85 UAH
Статус
Оплачений
12.11.2021 11:35
Док-ти 1
Управління ЖКГ Жмеринської МР
ПП "Бравiс-Сервiс"
Сума 149438.10 UAH
Статус
Оплачений
13.10.2021 12:56
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 67d3fc3f163f45cf9f89172c54889adb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.1 ст.651, ч.1 ст.653, ст.654 ЦКУ, ст.188 ГКУ, п.1.4.; п.3.2.; п.6.2.3.; п.11.1., п.11.3. Договору № 11 про закупівлю послуг з вивезення сміття та поводження зі сміттям від 01.02.2021 р., надалі – Договір, Сторони дійшли згоди та вирішили уклали цю додаткову угоду до Договору про наступне: Сторони вирішили внести зміни до пункту 3.1. Договору і викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції : 1. «П.3.1. Ціна цього Договору становить 969660,38 грн. (дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч шістсот шістдесят гривень 38 копійок) без ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова Угода 1 про зменшення Ціни Договору 30.12.2021.pdf
    Номер: 0ce84a427fc745d4949230b00578c825
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п. 8 ч. 5, ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), ч.1 ст.651, ч.1 ст.652, ст.653, ст.654 ЦКУ, ст.188 ГКУ, Сторони вирішили уклали цю додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Відповідно до п. 8 ч. 5, ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Сторони домовились продовжити на тих же самих умовах дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі про закупівлю послуг з вивезення сміття та поводження зі сміттям №11 від 01.02.2021р., що становить 193 932,00 грн. (сто дев’яносто три тисячі дев’ятсот тридцять дві гривні 00 копійок) без ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова Угода 2 до Договору 11 від 01.02.2021 на 20 відсот...