• Відкриті торги
  • КЕП

55520000-1 Кейтерингові послуги

4 572 204.00 UAH без ПДВ
Номер: 070e9c6290f541f5a887bb067cb2cbf9
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-28-005264-c-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: ФОП "СУДАКОВА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 6
Дата підписання: 03.02.2021 09:00
Період дії договору: до 28.02.2022 00:00
Сума договору: 4 572 204.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 3 810 170.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України , Сторони дійшли згоди достроково розірвати Договір.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (гіпотрофіки)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 6890 комплект
Період постачання до 30.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Послуга з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (нормотрофіки)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 23850 комплект
Період постачання до 30.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Послуга з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (гіпертрофіки (основний стіл))
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 6890 комплект
Період постачання до 30.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Послуга з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (гіпертрофіки (цукровий діабет))
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 15370 комплект
Період постачання до 30.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 773ad78355a940f0ab573c466218effd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку надання послуг до 30.06.2021р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.04.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода 1 до Договору 6.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 382f2952c77d4e8f9a507faf46e096ff
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії до 28.02.2022р.. збільшення суми Договору на 762034,00 грн, що не перевищує 20%
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2021 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2 до Договору 6.pdf
p7s
sign.p7s