• Відкриті торги
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі ОКВП "Дніпро Кіровоград" по вул. Соборна, 19а, м. Кропивницький (коригування 2)» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7-«Капітальний ремонт і реставрація»)

1 216 144.84 UAH з ПДВ
Номер: 10f8c4eb823a46a1aa77e8eff31d42c4
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-24-002628-b-a1
Замовник: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Постачальник: ТОВ Кіровоградський будівельний альянс
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 71-005/21
Дата підписання: 01.02.2021 00:00
Період дії договору: 01.02.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 1 216 144.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 202 690.81 UAH)
Оплачено: 1 216 144.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 202 690.81 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі ОКВП "Дніпро Кіровоград" по вул. Соборна, 19а, м. Кропивницький (коригування 2)» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7-«Капітальний ремонт і реставрація»)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 одиниця
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Соборна, 19а На карті

Внесені зміни

    Номер: 5133b4579f5e42fd9e2566472d3a3e2f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 6.1 Договору підряду від 01.02.2021 № 71-005/21 і викласти його в наступній редакції: «6.1. Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 20 відсотків вартості обсягу робіт протягом 10 банківських днів з дня виставлення відповідного рахунку. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів і має бути використаний впродовж одного місяця. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання сум авансу і вимагати його дострокового повернення у разі нецільового використання. Подальші розрахунки за виконані роботи (форма КБ-2в, КБ-3) проводиться шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника протягом бюджетного року по мірі надходження відповідних цільових коштів з бюджету.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 7.1 Договору підряду від 01.02.2021 № 71-005/21 і викласти його в наступній редакції: «7.1. Загальний термін виконання робіт передбачених цим договором визначається календарним графіком. Загальний термін виконання робіт – 67 календарних днів.» 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 2 до Договору підряду від 01.02.2021 № 71-005/21 і викласти його в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Сторони домовились, що інші умови Договору підряду від 01.02.2021 № 71-005/21 залишаються незмінними і вони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.03.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 КБА від 26.03.2021 зміна графіку.pdf
    Номер: 048b9dcca4234773b988dc17f87df40c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, на момент укладання даного договору складає 1 216 144, 84 грн., в т.ч. ПДВ – 202 690, 81 грн. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. У зв’язку із зміною загальної вартості робіт за Договором у бік зменшення, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 до Договору і викласти його в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Сторони домовились, що інші умови Договору підряду від 01.02.2021 № 71-005/21 залишаються незмінними і вони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 23.07.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 КБА від 23.07.2021 зменшення ціни договору.pdf