-
Відкриті торги
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі ОКВП "Дніпро Кіровоград" по вул. Соборна, 19а, м. Кропивницький (коригування 2)» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7-«Капітальний ремонт і реставрація»)
1 216 144.84
UAH з ПДВ
Номер:
10f8c4eb823a46a1aa77e8eff31d42c4
Ідентифікатор договору:
UA-2020-12-24-002628-b-a1
Замовник:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03346822
-
Контактна особа:
Новіков Михайло Єгорович +380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua http://dnipro-kirovograd.com.ua
-
Адреса:
25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Соборна, 19А
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс
×
-
Код ЄДРПОУ:
33878089
-
Контактна особа:
Сороквашин Михайло Іванович +380509842960 anna2220@bk.ru
-
Адреса:
25014, Україна, Кіровоградська область, Кіровоград, вул. Руслана Слободянюка, 166 е, кімн.12
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
71-005/21
Дата підписання:
01.02.2021 00:00
Період дії договору:
01.02.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
1 216 144.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 202 690.81 UAH)
Оплачено:
1 216 144.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 202 690.81 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі ОКВП "Дніпро Кіровоград" по вул. Соборна, 19а, м. Кропивницький (коригування 2)» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7-«Капітальний ремонт і реставрація»)
Кількість
1 одиниця
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5133b4579f5e42fd9e2566472d3a3e2f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 6.1 Договору підряду від 01.02.2021 № 71-005/21 і викласти його в наступній редакції: «6.1. Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 20 відсотків вартості обсягу робіт протягом 10 банківських днів з дня виставлення відповідного рахунку. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів і має бути використаний впродовж одного місяця. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання сум авансу і вимагати його дострокового повернення у разі нецільового використання. Подальші розрахунки за виконані роботи (форма КБ-2в, КБ-3) проводиться шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника протягом бюджетного року по мірі надходження відповідних цільових коштів з бюджету.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 7.1 Договору підряду від 01.02.2021 № 71-005/21 і викласти його в наступній редакції: «7.1. Загальний термін виконання робіт передбачених цим договором визначається календарним графіком. Загальний термін виконання робіт – 67 календарних днів.» 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 2 до Договору підряду від 01.02.2021 № 71-005/21 і викласти його в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Сторони домовились, що інші умови Договору підряду від 01.02.2021 № 71-005/21 залишаються незмінними і вони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.03.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
048b9dcca4234773b988dc17f87df40c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, на момент укладання даного договору складає 1 216 144, 84 грн., в т.ч. ПДВ – 202 690, 81 грн. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. У зв’язку із зміною загальної вартості робіт за Договором у бік зменшення, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 до Договору і викласти його в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Сторони домовились, що інші умови Договору підряду від 01.02.2021 № 71-005/21 залишаються незмінними і вони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
23.07.2021 00:00
Статус:
Опубліковано