• Спрощена закупівля
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

154 964.00 UAH без ПДВ
Номер: 21d568c0eaf44d6f9844c0e2e7beb770
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-31-004308-c-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП "ТРАЧУК НАДІЯ МИКОЛАЇВНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Номер договору: 2
Дата підписання: 22.01.2021 00:00
Період дії договору: 22.01.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Сума договору: 154 964.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 108 114.48 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: Замовник у зв'язку із відсутністю подальної потреби у закупівлі,внаслідок виникнення форс-мажорних обставин через військову агресію та введенням воєнного стану згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні"

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
хліб
Код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Кількість 10213 шт
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 44200, Україна, Волинська область, ЗДО Любешівської селищної ради, Волинська обл.Любешівський район ЗДО Любешівської селищної ради На карті
Батон
Код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Кількість 1930 шт
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 44200, Україна, Волинська область, ЗДО Любешівської селищної ради, Волинська обл.Любешівський район ЗДО Любешівської селищної ради На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління гуманітарної політики
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Сума 9825.00 UAH
Статус
Оплачений
28.10.2021 10:52
Док-ти 1
Управління гуманітарної політики
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Сума 10956.00 UAH
Статус
Оплачений
29.03.2021 10:17
Док-ти 1
Управління гуманітарної політики
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Сума 9373.50 UAH
Статус
Оплачений
26.02.2021 10:18
Док-ти 1
Управління гуманітарної політики
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Сума 10469.00 UAH
Статус
Оплачений
29.11.2021 10:02
Док-ти 1
Управління гуманітарної політики
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Сума 10794.50 UAH
Статус
Оплачений
30.09.2021 09:57
Док-ти 1
Управління гуманітарної політики
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Сума 7108.58 UAH
Статус
Оплачений
29.01.2021 10:03
Док-ти 1
Управління гуманітарної політики
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Сума 10937.50 UAH
Статус
Оплачений
28.04.2021 10:26
Док-ти 1
Управління гуманітарної політики
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Сума 9650.50 UAH
Статус
Оплачений
28.05.2021 10:04
Док-ти 1
Управління гуманітарної політики
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Сума 6512.00 UAH
Статус
Оплачений
29.06.2021 10:33
Док-ти 1
Управління гуманітарної політики
ФОП Трачук Надiя Миколаiвна
Сума 10805.50 UAH
Статус
Оплачений
24.12.2021 11:25
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: c37cddbb65574bbcb70bd865e076166e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ "Про публічні закупівля" чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії договору №2 від 22.01.2021 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода Хліб.pdf
    Номер: 802b6a6b8f9e46f5b147277efef7af94
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №2 від 22.01.2021 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що |іе перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досяг нення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Номер додаткової угоди: №2
    Дата внесення змін до договору: 19.01.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
угода Хліб.pdf
    Номер: 2f548b3e8d1940f5b2df20bc4cde4ef3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.уг_3 до дог._2 від 22.01.21.pdf