-
Переговорна процедура
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць м.Виноградів
3 863 445.00
UAH без ПДВ
Номер:
fccb21d9b0894a14821c0a297913320d
Ідентифікатор договору:
UA-2021-01-15-006695-a-a1
Замовник:
ВИНОГРАДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04053677
-
Контактна особа:
Ганна Козар +380314322789 meriya8@vin-rada.gov.ua
-
Адреса:
90300, Україна, Закарпатська область, м. Виноградів, ПЛОЩА МИРУ, 5
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
13583931
-
Контактна особа:
Клюса Тетяна Василівна +380664895016
-
Адреса:
90300, Україна, Закарпатська область, місто Виноградів, ВУЛИЦЯ СТАНЦІЙНА будинок 47/2
Класифікатор ДК 021:2015:
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Номер договору:
3
Дата підписання:
29.01.2021 14:00
Період дії договору:
29.01.2021 00:00 - 28.02.2022 00:00
Сума договору:
3 863 445.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Підмітання вулиць
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вулиці міста Виноградів
На карті
Прибирання в'їздів у місто бічних вулиць
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання
90300, Україна, Закарпатська область, Виноградів, в'їзди у місто, бічні вулиці міста Виноградів
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Виноградівська міська рада
IBAN:UA028201720344280043000052348
ТзОВ "Флора"
IBAN:UA833122480000026001025000633
Сума
263179.09 UAH
Статус
Оплачений
29.11.2021 10:05
Док-ти
1
Виноградівська міська рада
IBAN:UA028201720344280043000052348
ТзОВ "Флора"
IBAN:UA833122480000026001025000633
Сума
277351.48 UAH
Статус
Оплачений
27.04.2021 10:27
Док-ти
1
Виноградівська міська рада
IBAN:UA028201720344280043000052348
ТзОВ "Флора"
IBAN:UA833122480000026001025000633
Сума
276928.30 UAH
Статус
Оплачений
27.05.2021 11:06
Док-ти
1
Виноградівська міська рада
IBAN:UA028201720344280043000052348
ТзОВ "Флора"
IBAN:UA833122480000026001025000633
Сума
282494.95 UAH
Статус
Оплачений
25.02.2021 11:07
Док-ти
1
Виноградівська міська рада
IBAN:UA028201720344280043000052348
ТзОВ "Флора"
IBAN:UA833122480000026001025000633
Сума
271722.59 UAH
Статус
Оплачений
25.06.2021 11:31
Док-ти
1
Виноградівська міська рада
IBAN:UA028201720344280043000052348
ТзОВ "Флора"
IBAN:UA833122480000026001025000633
Сума
276733.38 UAH
Статус
Оплачений
26.03.2021 11:18
Док-ти
1
Виноградівська міська рада
IBAN:UA028201720344280043000052348
ТзОВ "Флора"
IBAN:UA833122480000026001025000633
Сума
269399.16 UAH
Статус
Оплачений
28.07.2021 17:30
Док-ти
1
Виноградівська міська рада
IBAN:UA028201720344280043000052348
ТзОВ "Флора"
IBAN:UA833122480000026001025000633
Сума
269491.50 UAH
Статус
Оплачений
27.10.2021 14:16
Док-ти
1
Виноградівська міська рада
IBAN:UA028201720344280043000052348
ТзОВ "Флора"
IBAN:UA833122480000026001025000633
Сума
269399.16 UAH
Статус
Оплачений
26.08.2021 12:34
Док-ти
1
Виноградівська міська рада
IBAN:UA028201720344280043000052348
ТзОВ "Флора"
IBAN:UA833122480000026001025000633
Сума
269079.09 UAH
Статус
Оплачений
22.12.2021 14:28
Док-ти
1
Виноградівська міська рада
IBAN:UA028201720344280043000052348
ТзОВ "Флора"
IBAN:UA833122480000026001025000633
Сума
281203.29 UAH
Статус
Оплачений
27.09.2021 10:26
Док-ти
1
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
0f53d9e236b844f39448731a9cc10a52
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли спільної згоди про таке:
1.1 Продовжити термін дії Договору № 3 про закупівлю послуги з прибирання та підмітання вулиць від 29 січня 2021 року (ДК 021:2015 90610000-6) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотки суми, визначеної в Договорі № 3 від 29 січня 2021 року, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а в частині розрахунку до повного виконання своїх зобов’язань.
2. Доповнити п.3.1 розділу 3 «Ціна Договору» Договору № 3 про закупівлю послуги : прибирання та підмітання вулиць від 29 січня 2021 року (ДК 021:2015 90610000-6) наступним змістом: кошторисом Виноградівської міської ради Закарпатської області на 2022 рік передбачено кошти , на період проведення процедури закупівлі, для оплати послуги : прибирання та підмітання вулиць не більше 20 відсотків вартості договору укладеного і попередньому бюджетному періоді в сумі 560 000.00грн. без ПДВ.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.12.2021 11:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
125da85cbfd44298927a357371eb215c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.12.2021 16:03
Статус:
Опубліковано